Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Elastyczność po programie


Grześko

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mierzyłem dzisiaj kilka razy od 60 do 100 km/h na 3 biegu i wychodzi powtarzalne 3,4-3,5s. W aucie był tylko kierowca + połowa baku paliwa. Koła mam 225/40R18.

No to juz jest sympatycznie , czyli 15 ps i 15 Nm robi jednak roznice.Jeszcze tylko Fmic i atak na 3s 60-100.

p.s. U mnie w garazu czeka juz BRD ,tylko jak nie zrobie IC i nie zmienie pompek to niezakładam.pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy.

Patrząc na czasy Jarola to wychodzi że nawet te moje 160KM to jest za dużo :>

Jeśli kolega może to niech wrzuci jeszcze czasy na 4 i 5 biegu. Będzie co porównywać, ale szkoda że to też AWX i skrzynia 5-ka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 4 biegu od 80 do 120Km/h mam około 5,7-5,8s w aucie tylko kierowca i 1/3 baku paliwa. Pomiar robiłem na prostej drodze , nie z górki tak jak ktoś tu zasugerował :)

Na 5 biegu w tym przedziale prędkości czas wyjdzie kiepski, ponieważ turbo z BRD troszke później zaczyna pompować i poniżej 2 tyś silnik ma mało mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 4 biegu od 80 do 120Km/h mam około 5,7-5,8s w aucie tylko kierowca i 1/3 baku paliwa. Pomiar robiłem na prostej drodze , nie z górki tak jak ktoś tu zasugerował :)

Na 5 biegu w tym przedziale prędkości czas wyjdzie kiepski, ponieważ turbo z BRD troszke później zaczyna pompować i poniżej 2 tyś silnik ma mało mocy.

Aaaaaa.. nie chce sie przyznać :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...