MichalB5AFN Opublikowano 3 Kwietnia Opublikowano 3 Kwietnia Cześć, czy jest tu jakiś specjalista od układów wydechowych? Kupiłem A4 avant quattro 3.2 fsi bez tłumików końcowych. Darło się niemiłosiernie więc lokalny tłumikarz wspawał mi dwa przelotowe końcowe tłumiki i dźwięk jest o niebo lepszy, z niego jestem zadowolony. Pojawił się natomiast inny problem. Jeden z tylnych katalizatorów jest wybebeszony, a w zakresie 1800-2600 RPM pojawia się głośne buczenie. Zastanawiam się czy te 2 rzeczy mogą mieć ze sobą coś wspólnego i czy pozbycie się drugiego kata i wstawienie w to miejsce X-pipe sprawi, że ciśnienia w obu bankach się wyrównają i to buczenie ustanie? Trochę teorii znalazłem w internecie i na takie buczenie konkretnym rozwiązaniem może być jeszcze J-Pipe, ale nie jestem pewien jak rozwiązać mój problem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się