Skocz do zawartości
IGNOROWANY

P0132 00 [00100111] - napięcie za wysokie


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Muskel1,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Czy to oznacza, że sonda lambda do wymiany?

 

Czwartek,04,Kwiecień,2024,14:28:53:44449
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 11 x64
Wersja VCDS: AKP 23.11.0.1  HEX-V2 CB: 0.4643.4
Wersja danych: 20240203 DS351.0
www.vcds.pl


VIN: WAUZZZ8K3EA066273   Numer rejestracyjny: MC

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 01: Silnik       Plik etykiet: 06L-907-115-V1.clb
Oznaczenie elementu: 8T2 907 115     HW: 8T2 907 115 
  Komponent i/lub wersja: 2.0l R4 TFSI  H13 0003
           Kodowanie: 121900122324010B2000
           Kod serwisu: WSC 06208 000 00000
              Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS0218T2907115 001004 (AU48)
                       ROD: EV_ECM20TFS0218T2907115.rod
                      VCID: 75B7E822754BECB20C4-8020
1 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

20664 - Zespół 1; sonda 1 
          P0132 00 [00100111] - napięcie za wysokie
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 134369 km
                    Data: 2024.04.04
                    Czas: 14:24:34

                    Prędkość obrotowa silnika: 801.25 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 7.8 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 72 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 25 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.804 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Silnik: stan pracy: IS
                    STATE_LS_SAE[1]: OL_INTR
                    T_AST_SAE: 0 s
                    MAP_MES_SAE: 30 kPa
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 3.623 V
                    FAC_TPS_1_SAE: 12.500000 %
                    FUP_H_SAE: 12570.0 kPa

kody gotowości: 1110 0001
 

  • Rozwiązanie
Opublikowano

Albo sonda lambda do wymiany, albo mieszanka jest za bogata. W tym przypadku myślę, że raczej to pierwsze.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

jest tam w ogóle jeszcze katalizator ?

Opublikowano
3 godziny temu, Dev napisał(a):

jest tam w ogóle jeszcze katalizator ?

Jest.

Opublikowano

@Muskel1 można się z Toba jakoś skontaktować ? możesz napisac PW ? 

Opublikowano

Sonda została wymieniona była 8R0 906 262 B założona  0 250 027 205 Bosch błąd skasowany nie powraca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...