Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z szarpaniem na LPG w A4 B7 1.6


damianw123

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Mam taki problem z instalacją KME w aucie Audi a4 b7 1.6. mianowicie zakładana była 1.5 r temu i od samego początku było nagłe szarpnięcie podczas jazdy, albo przyśpieszania. Pojechałem do warsztatu, poprawili ale wróciło za jakiś czas. Pojechałem do drugiego i powiedział, że było włączone automatyczne kasowanie błędów, i po kasowaniu błędu to była tachwila na powrót korekt, przełączył mi to na "cut off" czyli na nodze z gazu, ale niestety po wciśnięciu znów gazu potrafi szarpnąć. Jeśli chodzi o korekty, to na postoju były max 7%, niestety nie wiem jakie podczas jazdy. Jeśli chodzi o kasowanie błędu, to był to od mieszanki, że za ubogo. VCDS nie mogę sprawdzić korekt, bo blokuje sterownik gazu a błędu w silniku nie mam od mieszanki. Czy mimo iż nie ma błędu to może być problem z lambdą? Ewentualnie katalizator ma znaczenie? Prosiłbym nie cisnąć, bo na regulacji LPG się kompletnie nie znam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, damianw123 napisał(a):

Jeśli chodzi o kasowanie błędu, to był to od mieszanki, że za ubogo. VCDS nie mogę sprawdzić korekt, bo blokuje sterownik gazu a błędu w silniku nie mam od mieszanki. Czy mimo iż nie ma błędu to może być problem z lambdą?

Nie.

Bez podglądu w parametry nikt, nic nie powie. Pewnie wystarczy poprawana regulacja i będzie śmigać i wyłączyć w cholere obd w sterowniku lpg i wszelkie autoadaptacje jeśli są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, przem8 napisał(a):

Nie.

Bez podglądu w parametry nikt, nic nie powie. Pewnie wystarczy poprawana regulacja i będzie śmigać i wyłączyć w cholere obd w sterowniku lpg i wszelkie autoadaptacje jeśli są.

Zrobiłem logi na PB, bo LPG blokuje, zrobiłem tylko na postoju aktualnie. Grupy 002,001,031,032,033. Czy coś pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na postoju to raczej nie ma sensu. 2+33 wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przem8 napisał(a):

Na postoju to raczej nie ma sensu. 2+33 wystarczy.

Ok, mogę zrobic podczas jazdy. Czy robić jak auto już będzie miało 90? Tzn rozgrzać do 90 i dopiero robić? Jakiś zakres obrotów obrać? Czy po prostu normalnym codziennym stylem jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 1,5 tys do odcinki na 3 biegu. Na postoju wystarczy około minuty i silnik ma być rozgrzany. Logi po skasowaniu błędów, nawet jak ich nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przem8zapomniałem dodać, że pojawia się błąd evap - nieprawidłowy przepływ. Czy to może mieć wpływ?

IMG_20240404_174947.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przem8To są logi z postoju, ale dodawałem gazu do 3 tysięcy obrotów. Jutro albo w sobotę zrobie z jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, damianw123 napisał(a):

ale dodawałem gazu do 3 tysięcy obrotów.

Po co? i naucz sie prawidłowo wstawiać logi, bo z teog to nic nie można odczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przem8

LOG.TUNEZILLA.COM
KIKSU.NET

A web application for visualizing VCDS measurement log files.

Jeden z przejazdu w jedną stronę

Drugi przy powrocie. Auto rozgrzane było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Tu jest z drogi powrotnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...