Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie działa klimatyzacja w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatni raz używałem klimy 2 msc temu teraz włączyłem ale nie chłodzi  tylko wieje ciepłe powietrze, czynnik jest prawie pełny przycisk econ się nie świeci gdy włącam klime. Pomoże ktoś ?? w zeszyłem roku w sierpniu montowałem nowy kompresor z osuszaczem i dławikem wszytko działało aż do lutego plus minus. Czy to zamarznięty parownik ???

 

Ps. Parametry na zdj są na włączonej klimie z 1 lub 2 kreską (siłą) nawiewu

20240407_173059.jpg

20240407_173143.jpg

20240407_173156.jpg

20240407_173409.jpg

20240407_173422.jpg

20240407_173638.jpg

20240407_173734.jpg

Opublikowano

Wykonaj na nowo nastawy podstawowe klap nawiewu, jak się nie poprawi to dysza rozprężna zapchana.

Opublikowano
6 godzin temu, Langista napisał(a):

Wykonaj na nowo nastawy podstawowe klap nawiewu, jak się nie poprawi to dysza rozprężna zapchana.

Dysze wymieniałem razem z osuszaczem i kompresorem, ale sprawdzę to 

Opublikowano
W dniu 11.04.2024 o 17:23, Langista napisał(a):

Wykonaj na nowo nastawy podstawowe klap nawiewu, jak się nie poprawi to dysza rozprężna zapchana.

Dysza nie wygląda na zapchaną, pod światłem widać że jest pusta.

20240502_095026.jpg

Opublikowano (edytowane)

A ten szary syf na niej to co? Chyba kompresor się zaciera.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Kompresor nowy zakładany w tamtym roku z dyszą i osuszaczem ponziej u sb na Warsztacie naładowałem klimę i było wszystko dobrze 

Opublikowano (edytowane)

A ile oleju wlałeś do nowego kompresora? Ciśnienie jest ok, czyli dysza winna i/lub parownik, skoro to jedyny nie wymieniony element.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Pisząc nowy kompresor to nowy, nowy czy "nowy" regenerowany? Wcześniej z jakiego powodu był wymieniany? Patrząc po dyszy to wygląda na początki zacierania się układu i pewnie ten nowy kompresor się zatarł przez wilgoć w układzie albo niewystarczające smarowanie. Chyba, że to regeneruch albo chiński zamiennik to nie dziwne, że nie działa.

Opublikowano
4 godziny temu, Langista napisał(a):

A ile oleju wlałeś do nowego kompresora? Ciśnienie jest ok, czyli dysza winna i/lub parownik, skoro to jedyny nie wymieniony element.

Oleju tyle ile producent każe napełniane stacją od mahle, może być też że stary kondensator ? Tzn już powoli z niego farba odchodzi. Dużo roboty przy wymianie parownika ?

Opublikowano
4 godziny temu, przem8 napisał(a):

Pisząc nowy kompresor to nowy, nowy czy "nowy" regenerowany? Wcześniej z jakiego powodu był wymieniany? Patrząc po dyszy to wygląda na początki zacierania się układu i pewnie ten nowy kompresor się zatarł przez wilgoć w układzie albo niewystarczające smarowanie. Chyba, że to regeneruch albo chiński zamiennik to nie dziwne, że nie działa. 

Nowy z pudełka ze sklepu nie używany DENSO 

Opublikowano
34 minuty temu, Damian2401 napisał(a):

Oleju tyle ile producent każe napełniane stacją od mahle

Wlewasz tyle co spuszczono ze starego kompresora i osuszacza plus to co odciagnieto maszyną. W nowym zalane jest tyle oleju ile wchodzi na pusty układ.

Opublikowano

Nie zawsze, ostatnio wymieniałem w C6 i w kompresorze było 40 ml oleju, a na układ zalecane 180..

Opublikowano

Dlatego się kontroluje ten stan oleju. Nawet w instrukcji kompresora jest napisane krok po kroku jak postępować w danych przypadkach, przynajmniej w denso tak było.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...