maxim1000 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 mam taki problem ostatnio pożyczyłem auto koledze wsiadam ponownie i słyszę przy wbijaniu dziwne zgrzyty na trzecim biegu nie zawsze ale się zdarza przeważnie przy redukcji orientujecie sie możne czego mogą być to oznaki z góry dziękuje za pomoc
danielm21 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 jest sporo na ten temat ... ale stawiam na synchronizator... sam to przerabiałem i jeżdżę na innej skrzyni remont nie opłacalny
Doman13 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 synchronizator pada. skrzynia do remontu, albo lać ceramizer i jeździć ze zgrzytami do momentu aż skrzynia padnie całkiem
kosiniak Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 mozna zaryzykowac wymiane oleju na ori ale czy pomoze? to jak wrozby z fusow!
spetsnaz Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 mam taki problem ostatnio pożyczyłem auto koledze wsiadam ponownie i słyszę przy wbijaniu dziwne zgrzyty na trzecim biegu nie zawsze ale się zdarza przeważnie przy redukcji orientujecie sie możne czego mogą być to oznaki z góry dziękuje za pomoc Skrzynia powoli kończy swój żywot... szukaj innej. Jest sporo skrzyń z passatów B5. Ja kupiłem swoją z B5FL z 2004 roku. http://allegro.pl/item608340463_skrzynia_biegow_vw_passat_b5_audi_1_9_tdi_een.html
maxim1000 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Opublikowano 7 Maja 2009 a jaki jest koszt remontu skrzyni orientujecie sie
danielm21 Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 kolego jesli remont to odrazu.... synchronizatory to koszt 185 zl za sztuke jak sie sam pytalem... a nie wiesz czy jak otworza czy czegos innego nie znajda.... a ja kupilem skrzynie z passata ... i Tobie tez tak radze posluchaj spetsnaz wie co mowi ...
Piter504 Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 dokładnie synchronizator zbyt drogi by wymieniać, tylko skrzynia zostaje w całości, a starą skrzynie można zawsze sprzedać, mimo uszkodzenie ludzie biora i naprawiają wiec jeszcze jakiś grosz by ci wpadł za starą
maxim1000 Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Opublikowano 9 Maja 2009 ale kupić używaną i tez nie wiadomo po jakim czasie padnie coś w niej a różnica kosztów nie wydaje mi się taka duża
Doman13 Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 remont skrzyni kosztuje z reguły tyle co używana skrzynia (ok 600-700 zł) zrobisz jak uważasz. Ja miałem taki sam przypadek jak Ty około 2 lata temu. Wtedy wymieniłem olej wlałem do skrzyni ceramizera i jeżdżę do tej pory (około 50000km od wlania tego wynalazku) jak zgrzytało to dalej zgrzyta (szczególnie przy redukcji) ale biegi wchodzą i nie wyskakują i nic złego się, poza zgrzytami, nie dzieje. Ale zrobisz jak uważasz...
maxim1000 Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Opublikowano 9 Maja 2009 w tym cały problem ten zgrzyt mnie meczy nie lubię słyszeć jakichś zgrzytów trzasków itp.
Doman13 Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 no to wymieniaj skrzynię, ale tylko na taką po remoncie. Albo remontuj swoją.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się