DJ J Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Witam wszystkich, zastanawiam się czym może być spowodowana taka sytuacja: samochód uruchomiony po nocy - test na FIS'ie: OK - podczas jazdy na zakrętach (nie wszystkich) wywala komunikat "BRAKES" - check break fluid and hydraulic fluid levels - za jakiś czas, kiedy autko już trochę przejedzie, przestaje wyrzucać ten komunikat. Sytuacja występuje co jakiś czas, nie po każdym porannym uruchomieniu. Poziom płynu hamulcowego w normie, nic nie wycieka. Może wariuje któryś z czujników?? Co myślicie? Pozdrawiam!
letallec Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Jeśli poziom w normie, to spróbuj wyczyścić styki.
DJ J Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 Dziwne, czujnik wygląda zdrowo, ilość płynu hamulcowego w normie. Sprawdziłem dokładniej - sytuacja występuje tylko przy porannym rozruchu, tylko przy skręcie w prawo (mocniejszy skręt w lewo powoduje natychmiastowe zgaśnięcie kontrolki "Brakes"). Problem znika po przejechaniu jakichś 10 km. Przy powrocie autkiem po południu/wieczorem problemu nie ma.
GRAF Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 - podczas jazdy na zakrętach (nie wszystkich) wywala komunikat "BRAKES" - check break fluid and hydraulic fluid levels - za jakiś czas, kiedy autko już trochę przejedzie, przestaje wyrzucać ten komunikat. moze masz malo plynu w zbiorniczku i na zakretach odpływa i czujnik daje sygnal ze jest go za malo? ja bym nalal plunu na max i zobaczyl czy dalej wywala komunikat
DJ J Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Opublikowano 29 Maja 2009 Autko daje komunikat "BRAKES" - check break fluid and hydraulic fluid levels. Hydraulic fluid - czyli sprawdziłem też olej ukł. wspomagania. Było go mało, więc uzupełniłem do poziomu bliżej maximum. Płyn hamulcowy jest idealnie po środku między MIN a MAX, a komunikat nadal pojawia się od czasu do czasu - tylko przy zakrętach w prawo. O co może chodzić ??? ... miałeś rację GRAF. Optycznie ilość płynu ham. w zbiorniczku była w normie (między MIN a MAX), ale na zakrętach płyn uciekał do boku i czujnik to sygnalizował. Nalałem płynu bliżej MAX i problemu od tego czasu już nie mam. POZDRAWIAM !!!
kar_sci Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 miałem podobnie. plynu w zbiorniczku powinno byc prawie pod sama zakretke bo jak jest mnie to czujnik na zakretach sie przycina. dolej plynu i problem z glowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się