lukpie Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja Sytuacja ma sie tak. Wczoraj grzebalem w bagazniku i moglem tam cos poruszyc przy akumulatorze ale dzis sprawdzalem i wszystko wyglada w porzadku. Zagladalem tez do obu nadkol i ruszalem zbiorniczkiem od spryskow. Podnosilem tez podszybie i tam wyciagalem ten zbiorniczek. Pisze to bo moze cos gdzies zruszylem i to was naprowadzi. Dzis tez mocno padalo. Sytuacja wyglada tak ze jezdzilem bylo ok dzisiaj. Po tym deszczu znow pojechalem i wyskoczyl na desce mi blad alternatora i ze akumulator moze nie byc ladowany. Zrobilem skan i tam sa bledy alternatora. Mokro jest z prawej strony podszybia to tak na marginesie. Co sie moglo stac? Problem jest w taki ze ja dzis jade na dwa tygodnie do niemiec i czy mozna z tym bledem jezdzic??!! Nie padnie akumulator!? co moge zrobic i co powinienem zrobic. Po sprawdzeniu bledow i skasowaniu wyskakuje ponownie. Pasek jest. Kreci sie. Macie skan a nawet dwa. Przed skasowaniem i po. Mam tez pytanie do pierwszego bledu co to jest bo to nowosc jakas dla mnie. Prosze o szybka odpowiedz w miare. Z gory dzieki. Scan-WAUZZZ8K2CA095602-20240520-1403-333530km.txt Scan-WAUZZZ8K2CA095602-20240520-1412-333530km.txt
Alduric Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja A ile Ci miernik pokazuje napięcia na aku gdy silnik jest odpalony?
lukpie Opublikowano 20 Maja Autor Opublikowano 20 Maja Teraz, Alduric napisał(a): A ile Ci miernik pokazuje napięcia na aku gdy silnik jest odpalony? Panie nie sprawdzalem:) i szczerze mowiac nie wiem jak to zrobic. Ogolnie miernik mam ale nigdy nic nie sprawdzalem. Wiec co mialbym ustawic na mierniku i gdzie ktory koniec przylozyc?
Alduric Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja (edytowane) Idź to zrób i podaj tu wyniki. Pierwszy pomiar bez odpalonego silnika, drugi z odpalonym. Edytowane 20 Maja przez Alduric 1
Muskel1 Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja Nigdzie nie dojedziesz z tym błędem i brakiem ładowania akumulatora. Pomimo tego, że Diesel jest samozapłonowym silnikiem, potrzebujesz napięcie do zasilenia sterowników i injektorów. Na auto-scanie masz widoczne napięcie 11,4 V czyli jeżeli scan był wykonany na pracującym silniku, masz brak ładowania. Sprawdź na pracującym silniku napięcie w komorze silnika (na punktach przeznaczonych do rozruchu), oraz bezpośrednio na klemie plusowej alternatora. Wstaw zdjęcie miernika.
lukpie Opublikowano 20 Maja Autor Opublikowano 20 Maja 6 minut temu, Muskel1 napisał(a): Wstaw zdjęcie miernika. Prosze jak laikowi o wytlumaczenie co i gdzie ustawic i jak podlaczyc do czego. Komora silnika wiem gdzie jest:) ale co do reszty to juz nie. Nie wiem gdzie podlaczyc. Pierwszy skan byl na samym zaplonie a drugi byl juz na wlaczonym silniku. Ja pierd..to nie beda zadowoleni w pracy i oby sie to nie skonczylo dla mnie zle. Jeszcze dzisiaj tam swieto i nie wiem jak o tym poinformowac. Lipa w ch!
Alduric Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja Dostałeś wyżej film w którym jest pokazane jak dla laika, jeśli nie umiesz powtórzyć tego co jest na filmie to oddaj auto do warsztatu. To jest wiedza która nabywa dziecko w wieku 14 lat na lekcjach techniki. Bez urazy.
lukpie Opublikowano 20 Maja Autor Opublikowano 20 Maja 1 minutę temu, Alduric napisał(a): Dostałeś wyżej film w którym jest pokazane jak dla laika, jeśli nie umiesz powtórzyć tego co jest na filmie to oddaj auto do warsztatu. To jest wiedza która nabywa dziecko w wieku 14 lat na lekcjach techniki. Bez urazy. umiem:D nie zauwazylem tego zanim napisalem post:D takze lece do samochodu za moment:D
Muskel1 Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja Na mierniku ustaw stałe napięcie do 20V, przekręcając w lewo jak na poniższym zdjęciu. W podczybiu masz taką małą czarną plastikową klapkę a pod nią klemy plusowe. Tam musisz przyłożyć czerwoną końcówkę miernika a czarną do masy karoserii (pokazane na rysunku).
lukpie Opublikowano 20 Maja Autor Opublikowano 20 Maja 22 minuty temu, Alduric napisał(a): Dostałeś wyżej film w którym jest pokazane jak dla laika, jeśli nie umiesz powtórzyć tego co jest na filmie to oddaj auto do warsztatu. To jest wiedza która nabywa dziecko w wieku 14 lat na lekcjach techniki. Bez urazy. Dobra sprawdzilem. Nie ma ladowania. 11.6 przed wlaczeniem silnika i po wlaczeniu silnika. Robilem przygazowke i waczalem obciazenie jak na filmie ktory wstawiles. po chwili spadlo do 11.5 na zegarach kontrolka ze nie ma ladowania i akumulator sie swieci na czerowno. Czyli jakie mam opcje tutaj?bo ze nigdzie nie pojade to juz wiem.
lukpie Opublikowano 20 Maja Autor Opublikowano 20 Maja 1 minutę temu, Muskel1 napisał(a): Na mierniku ustaw stałe napięcie do 20V, przekręcając w lewo jak na poniższym zdjęciu. W podczybiu masz taką małą czarną plastikową klapkę a pod nią klemy plusowe. Tam musisz przyłożyć czerwoną końcówkę miernika a czarną do masy karoserii (pokazane na rysunku). ok sprawdze jeszcze tak jak Ty mowisz.
Alduric Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja Warsztat, nic więcej. I najlepiej żeby cię ktoś tam holował, bo jak Ci padnie aku podczas jazdy, to możesz uwalić sterowniki.
Muskel1 Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja Laweta i do warsztatu. Bez ładowania możesz uwalić sterowniki jak napięcie spadnie poniżej pewnej wartości.
lukpie Opublikowano 20 Maja Autor Opublikowano 20 Maja kurw...laweta juz jezdzilem tydzien temu jak mi sie przegub urwal:/ znow laweta. ciekawe ile mi tych lawet przysluguje na asistancie:D Podobna sytuacja. Bez zaplonu 12.33 a po wlaczeniu 11,47 i kontrolka na wyswietlaczu akumulatora na czerwono.
Muskel1 Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja Definitywnie brak ładowania. Nie czerp na darmo aku, bo i jego będziesz musiał wymienić jak go kompletnie rozładujesz.
lukpie Opublikowano 22 Maja Autor Opublikowano 22 Maja Moj alternator zostal zregerowany i wymieniony ten regulator napiecia i ten bulgulator czy cos takiego. Bledow nie ma na desce ale skasowalem dopiero te co byly w vcds sam pod domem. Takze problem chyba zostal rozwiazny.
lukpie Opublikowano 25 Maja Autor Opublikowano 25 Maja Czy powinienem sie martwic gdy po tej regeneracji i wymianie tych rzeczy podczas trasy przez chwile zaswiecil sie blad alternatora i brak ladowania co skutkowalo tymi samymi bledami w vcds? po chwili zgaslo i zrobilem 500km i sie juz nie powtorzylo.
Muskel1 Opublikowano 25 Maja Opublikowano 25 Maja Ja ogólnie rzecz biorąc nie jestem zwolennikiem regeneracji. Nigdy nie wiesz co dokładnie wymienili i na jakiej jakości częściach. Później wychodzą właśnie takie cyrki. Nowe jest nowe i nic tego nie zastąpi.
lukpie Opublikowano 25 Maja Autor Opublikowano 25 Maja 15 minut temu, Muskel1 napisał(a): Ja ogólnie rzecz biorąc nie jestem zwolennikiem regeneracji. Nigdy nie wiesz co dokładnie wymienili i na jakiej jakości częściach. Później wychodzą właśnie takie cyrki. Nowe jest nowe i nic tego nie zastąpi. zamowil nowy boscha i stwierdzil ze to na pewno gorsze badziewie niz to co mam ja bo mialem jeszcze oryginalny i ze lepsza bedzie regeneracja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się