Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Dziwne wskazania temperatury płynu chłodzącego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Doszedłem do wniosku, że temperatura silnika w dużej mierze zależy od tego czy ogrzewanie jest włączone czy nie. Jak mam wyłączone to zauważyłem, że w mieście zagrzewa mi się momentalnie po 6 km. A jak ma włączone ogrzewanie to i 15 km mało.

Opublikowano

a to fakt jesli masz ogrzewanie ustawione na AUTO, to w mieście rzeczywiście cieżko jest osiagnać 90 stopni. Ja osobiscie nie uzywam Auto. Dmuchawa na 2 lub 3 kreski i tyle starczy. Ale o ogrzewaniu też zdaje się wcześniej pisałem. Więc wyglada n a to że wszystko ok:)tylko jezdzic:D

Opublikowano

Kolega Robert ma chyba racje dziś rano podpiołem VAG silnik gr.007 czwarte okno 10,8C(garaż) zegary gr.003 pierwsze okno 30C.Po przejechaniu jakiś 25km( liczniku pełne 90C po około 10km)pomiar VAG silnik gr.007 czwarte okno 82,8C zegary gr.003 pierwsze okno 81,7C)co jakiś czas sprawdzane i różnica miedzy odczytami około jednego stopnia.Następnie podpiołem VAGA około godz.16-tej (samochód stał jakieś 5 godzin) silnik gr.007 czwarte okno 22,5C zegary gr.003 pierwsze okno 30C.

Nie wiem czy tak ma być ale jeżeli odczyty takie same ma kilku klubowiczów to coś w tym jest?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...