endru79 0 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Proszę o radę bo nie wiem cosię dzieje a mianowicie zaraz po odpaleniu temp powinna wskoczyć na 90 stopni i tak trzymac cały czas podczas jazdy czy to krótkiej czy długiej. U mnie jest odwrotnie cały prawie czas podczas jazdy wskazówka jest na 50 stopniach, nieraz rośnie powoli i dochodzi do 90, a czasem jest tak że trzyma od 60 do 80 stopni. Autko kupiłem od dobrego kolegi mówił że wymnienił termostat, poradzcie co to może być, w czym tkwi przyczyna zachowania się wskażnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 sporo było na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studziany 2 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Chyba słaby ten termostat, pewnie z alledrogo... Ewidetnie zachowanie wskazówki temperatury wskazuje na niesprawny termostat. Mozliwe ze niesprawny jest czujnij temperatury - tylko ze wtedy wskazowka by wariowala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 100%termostat kupiony na Allegro :gwizdanie: Kup nowy ori w ASO zmień i po kłopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endru79 0 Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Moze wiecie ile w ASO kosztuje taki termontat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 70 pare... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endru79 0 Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 jeśli to 044 121 113 a chyba tak to niestety bliżej stówki...zależy jakie ASO...i jakie zniżki nie zapomnij o uszczelkach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 ja stawiam na czujnik od wody to tez wymień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 jeśli to 044 121 113 a chyba tak to niestety bliżej stówki...zależy jakie ASO...i jakie zniżki nie zapomnij o uszczelkach... Ja z uszczelką i oringiem płaciłem 120 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buddha 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 ja stawiam na czujnik od wody to tez wymień Witam A gdzie ten czujnik znaleźć i jaka jest jego cena? Dodam ze termostat mam sprawny bo pytałem znajomego jak go sprawdzic i kazał zagrzac silnik i obmacać węże wlot i wylot. I górny jest gorący a dolny zimny, więc termostat nie jest cały czas otwarty i to wskazuje, że jest dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 czujnik cieczy jest z tylu na silnikiem pod wezami od egr,cena w aso ~100zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 ja stawiam na czujnik od wody to tez wymień Witam A gdzie ten czujnik znaleźć i jaka jest jego cena? Dodam ze termostat mam sprawny bo pytałem znajomego jak go sprawdzic i kazał zagrzac silnik i obmacać węże wlot i wylot. I górny jest gorący a dolny zimny, więc termostat nie jest cały czas otwarty i to wskazuje, że jest dobry. i że niby jak się otwiera przy 60st celsjusza to też jest dobrze?? spytaj kolegi... :doh1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaksebastian 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 ręką nie sprawdzisz czy rura jest na tyle nagrzana żeby było 90 stopni ja miałem podobnie zacząłem od czujnika po wymianie pokazywało 75 stopni i wymieniłem termostat teraz jest ok 90 stopni ale przed wymianą czujnika też pokazywał różne temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buddha 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 ręką nie sprawdzisz czy rura jest na tyle nagrzana żeby było 90 stopni ja miałem podobnie zacząłem od czujnika po wymianie pokazywało 75 stopni i wymieniłem termostat teraz jest ok 90 stopni ale przed wymianą czujnika też pokazywał różne temperatury Jak to nie sprawdze? Własnie sprawdzałem i jedna jest gorąca (ta górna) a dolna praktycznie zimna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaksebastian 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 ręką nie sprawdzisz czy rura jest na tyle nagrzana żeby było 90 stopni ja miałem podobnie zacząłem od czujnika po wymianie pokazywało 75 stopni i wymieniłem termostat teraz jest ok 90 stopni ale przed wymianą czujnika też pokazywał różne temperatury Jak to nie sprawdzę? Własnie sprawdzałem i jedna jest gorąca (ta górna) a dolna praktycznie zimna. I ile miała stopni. Bez urazy, zaczął bym od czujnika tak jak napisałem u mnie przed wymianą też pokazywał różne temperatury czasem 70, czasem 80 nieraz wskazówka nie ruszyła się w ogóle po wymianie nagrzewał się do 75 i więcej ani rusz dlatego wymieniłem też termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawosz 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 podlacze sie pod temat U mnie sprawa wyglada następująco odpalam silnik: wskazówka podnosi sie na 85 st i tak zostaje... jade na stacje benzynowa (badz gdziekolwiek) gasze silnik, po jakmis czasie (5-10 min ale nie ma to znaczenia bo czasem nawet po 30 s mialem taki efekt) wlaczam a wskazowka lezy... hmmm odczekuje chwile na wlaczonym silniku gasze i zapalam ... i tu niespodzianka, temperatura skacze na 90 st Zastanawia mnie regularnosc tego problemu :/ bo zawsze jest tak samo teraz nie wiem czy do elektryka zasuwac czy do mechanika wymieniac termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 podlacze sie pod temat U mnie sprawa wyglada następująco odpalam silnik: wskazówka podnosi sie na 85 st i tak zostaje... jade na stacje benzynowa (badz gdziekolwiek) gasze silnik, po jakmis czasie (5-10 min ale nie ma to znaczenia bo czasem nawet po 30 s mialem taki efekt) wlaczam a wskazowka lezy... hmmm odczekuje chwile na wlaczonym silniku gasze i zapalam ... i to niespodzianka temperatura skacze na 90 st zapiąć VAG, pewnie czujnik uwalony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawosz 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 czujnik wymieniany i bez zmian :/ mozliwe ze nie zalozyli ori czujnika :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 czujnik powinno sie zakładać na zimnym silniku ale jesli to nie pomogło to moze pompa nie domaga albo cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się