norbi108 Opublikowano 18 Czerwca Opublikowano 18 Czerwca Witam szanowne grono. Od kilku dni jestem posiadaczem A4 B7 tdi, które miało przełożony silnik z 2,0 BPW na 1,9 awx. Kupiłem je uszkodzone, tzn auto po rozgrzaniu lekko przykacpca na niebiesko. Poprzedni właściciel wymienił przez to turbo, dekiel z odmą, przy okazji rozrząd, oleje, wyprogramowany EGR i DPF Auto normalnie przyspiesza, nie puszcza pod obciążeniem dymka, tylko jak się rozgrzeje i staniemy na światłach to widać dymek niebieski. No i do meritum : podłączyłem vcds i zacząłem badać pompki, jak jest zimny to trzymają ładnie, po kilku minutach pompka 1 zaczyna rosnąć do 1,5 po chwili pod 3,0, reszta trzyma ładnie. Wyciągiem dzisiaj pierwsze dwa aby je zamienić miejscami a tu pompki z końcówką BJ czyli 2,0 tdi. I moje pytanie czy mam wymieniać na coś z rodziny AWX4 sztuki? czy kupić ten jeden BJ jak się okaże zepsuty? Dodam że jeszcze nie odpaliłem dzisiaj jak je zamieniłem miejscami, chciałem wyeliminować inne rzeczy. No i postaram się jak najszybciej zrobić logi.
norbi108 Opublikowano 19 Czerwca Autor Opublikowano 19 Czerwca (edytowane) Dodam ,że przeczytałem wątek "Zmiana silnika 2.0tdi BPW na 1.9 tdi avf" No i z tego co tam wyczytałem to jeśli w moim przypadku DPF już nie istnieje (mam odpięte kostki DPF i EGR) to mogę założyć wtryski od 1,9 tdi np AL lub AR ?. Czy jeśli bym miał wsadzony wałek z 2,0 tdi to muszę go wymienić też od tego 130 awx? Edytowane 19 Czerwca przez norbi108
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się