artur3505 0 Opublikowano Wtorek o 05:16 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 05:16 Witam. Audi 2.0 TDi CSUB 136km. Mam taki dziwny problem. Po zapaleniu zimnego samochodu i przejechaniu 500-700 metrów zawsze na jednym zakręcie słychać że mijam zakręt i zaraz takie jakby przelanie się płynu przez 3-4sekundy. Słuchać na filmiku. Potem już jest spokój. Słuchać i na włączonej sprężarki i na wyłączonej oraz jak jest wyłączony panel climatronica całkiem. Był u mechanika okazało się że są spaliny w obwodzie chłodzenia(testy UPG) byłem pewien że to tego wina że jest zapowietrzony w nagrzewnicy przez CO2. Głowica była na szczelności i była szczelna trochę powichrowana dlatego planowanie blok krzywizny do 3setki, więc wszystko w normie, regeneracja głowicy i planowanie, wymieniona uszczelka pod głowicą sprawdzona chłodnicza recyrkulacji spalin i wodny intercooler wszytko podobno trzyma ciśnienie jest git, po naprawie już spalin w czynniku chłodzącym nie ma (test na UPG negatywne cały czas). Czyli wychodzi na to że przepuszczał spaliny na uszczelce. Ale problem z przelewaniem się płynu został, był jeszcze dwukrotnie na odpowietrzaniu i sprawdzeniu ale wydaje mi się że mechanik rozkłada ręce. Ma ktoś jakieś pomysły? Co to może być? VID_20240621_062155.mp4 VID_20240615_053421.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano Wtorek o 06:35 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 06:35 Odgłos jakby ktoś w kiblu wodę spłukiwał 🤣 zostaje poprosić mechanika żeby na próbę zrobił bypas z nagrzewnicy, jeżeli po tym ustąpi to nagrzewnica do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się