Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tryb ECON w A4 B6 1.8T


PitiG91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Pojawił się mały problem w trakcie upałów. Stojąc w korku bądź jadąc w nim powoli wyłączało mi klimę i uruchamiał się tryb ECON, którego nie było możliwości wyłączyć. Gdy wróciłem do ciągłej jazdy klimatyzacja wracała. Problem nie występuję na trasie pomimo tych upałów. Na VCDS wyskoczył błąd 00819 - High Pressure Sensor (G65) z tego co pamiętam było zwarcie do plusa albo minusa. Czujnik wymieniłem na nowy, wcześniej był założony HELLA teraz MAHLE o takich samych numerach. Problem jednak nadal powraca tyle, że tym razem jest błąd 

00819 - High Pressure Sensor (G65)

        16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

Klima nabita, napięcie dochodzi do wtyczki,  problem występuję jedynie w korku bądź na postoju gdy temperatura sięgała na zewnątrz 30 stopni. Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wymienia się tylko na oryginalny i to zakupiony w ASO a nie na internetach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem w A3 8p Jak wywalało klimatyzację to oczywiście zapalał się econ. Za każdym razem diagnoza była jedna - za mały poziom czynnika.Za którymś razem machanik nabił zabarwiony czynnik i udało się zlokalizować miejsce ubytków - przewód. Jeszcze nie wymieniłem i nie wiem czy to jakiś sensor - dopiero będę wymieniał uszkodzony przewód i się okaże. Dam znać. Ale też obawiam się że to coś z elektroniką, bo przestała działać tylna wycieraczka. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Czujnik wymienia się tylko na oryginalny i to zakupiony w ASO a nie na internetach.

Nie był kupiony na internatach tylko w intercarsie, auto mam od jakiś 5 lat i nigdy nie było takiego problemu, z tego co kojarzę to tam nie montowano oryginału Hella więc było i działało na zamienniku dlatego też kupiłem zamiennik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia powiem tylko tyle, że czujniki montuje się ori, jeżeli chcesz mić 100% pewność poprawnego działania. Miałeś szczęście z jednym zamiennikiem, bo inaczej tego nie można nazwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie problem z zbyt wysokim ciśnieniem układzie klimatyzacji. Najlepiej podjedź na sprawdzenie klimatyzacji na maszynie wiatraki na max temp na low i obserwować jakie jest ciśnienie robocze klimatyzacji. Następnie sprawdzenie wiatraka na chłodnicy i czystość chłodnic. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...