Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciśnienie w układzie chłodzenia A4 B7 2.0 TFSI


sowa31

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, problem polega na tym iż podczas normalnej jazdy po mieście nic się nie dzieje, temp 90 stopni na blacie nie przegrzewa się ani nic, 

Po przejechaniu się dynamicznie 1,2 bieg do odcięcia wydobywa sie para ze zbiorniczka wyrównawczego, przewody są trochę twarde, po odkręceniu korka wyrzuca płyn chłodniczy.

Korek został wymieniony na nowy ori.

test co2 (na szczelność głowicy) nie wykazał spalin w układzie. 

Płyn ładny różowy, zapach normalny. 

Ogrzewanie działa prawidłowo. 

Co to może być ? 

2.0 tfsi BPG 200 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz pęknięty zbiorniczek jak ta para wydostaje się na zewnątrz. 

28 minut temu, sowa31 napisał(a):

po odkręceniu korka wyrzuca płyn chłodniczy.

To akurat normalne jak płyn jest gorący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem takie coś jak oglądałem zbiorniczek, 

czy te małe pęknięcia mogą powodować że paruje po dynamiczniej jeździe ze zbiornika ? 

wygalda jakby był pęknięty 

IMG_4377.jpeg

IMG_4378.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, przem8 napisał(a):

Może masz pęknięty zbiorniczek jak ta para wydostaje się na zewnątrz. 

To akurat normalne jak płyn jest gorący.

Podesłałem zdjęcia co znalazłem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...