sowa31 Opublikowano 6 Lipca Udostępnij Opublikowano 6 Lipca Witam, problem polega na tym iż podczas normalnej jazdy po mieście nic się nie dzieje, temp 90 stopni na blacie nie przegrzewa się ani nic, Po przejechaniu się dynamicznie 1,2 bieg do odcięcia wydobywa sie para ze zbiorniczka wyrównawczego, przewody są trochę twarde, po odkręceniu korka wyrzuca płyn chłodniczy. Korek został wymieniony na nowy ori. test co2 (na szczelność głowicy) nie wykazał spalin w układzie. Płyn ładny różowy, zapach normalny. Ogrzewanie działa prawidłowo. Co to może być ? 2.0 tfsi BPG 200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 6 Lipca Udostępnij Opublikowano 6 Lipca Może masz pęknięty zbiorniczek jak ta para wydostaje się na zewnątrz. 28 minut temu, sowa31 napisał(a): po odkręceniu korka wyrzuca płyn chłodniczy. To akurat normalne jak płyn jest gorący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa31 Opublikowano 6 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca Znalazłem takie coś jak oglądałem zbiorniczek, czy te małe pęknięcia mogą powodować że paruje po dynamiczniej jeździe ze zbiornika ? wygalda jakby był pęknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa31 Opublikowano 6 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 36 minut temu, przem8 napisał(a): Może masz pęknięty zbiorniczek jak ta para wydostaje się na zewnątrz. To akurat normalne jak płyn jest gorący. Podesłałem zdjęcia co znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się