DarasXX Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca (edytowane) Moja a4 kupiona całkowicie przypadkowo, nie spodziewałem się takiego wyboru Oferta była 3700, kupiona za 3500. Póki co: Rok produkcji 2000 Silnik: Benzyna 1.6 z przebiegiem ~252500km Sprowadzony jakieś 10 lat temu z Niemiec Moja małżonka jest 3 właścicielem w Polsce Wyposażenie: - Wspomaganie - Climatronic - El. Lusterka - El. Szyby przednie - ABS - Podłokietnik - Podgrzewana szyba przednia i tylna - Częściowo ledowe tylne lampy (nie ja je montowałem) Wykonane: - Nabity climatronic - Podreperowana podsufitka chwilowo - Przywrócony chrom na emblemacie maski i ramce grilla (ktoś malował to sprayem na szczęście nie zmatował) - Wymieniona Miska Olejowa - Wymieniona linka gazu - Wymieniona pompa i sterownik ABS - Założona osłona silnika pod spodem - Założona dokładka zderzaka przedniego - Odmalowane Alu felgi - Wymienione wahacze komplet front od SKV - Wypolerowane kloszr reflektorów. - Wymieniony zamek kufra (oświetlenie działa) - Wymienione Klocki i tarcze - Wymieniony olej w skrzyni na Castrol zgodny z VW 501 50 GL4 Do wykonania w kolejności: W najbliższym czasie - Wymiana Maglownicy (puka już ale nie cieknie) - Sprawdzenie poduch na skrzyni i silniku (czasami szarpie) - Prawidłowe podklejenie podsufitki na nowym płótnie z pianką poliuretanową oraz boczków na drzwiach - Wyprawki lakiernicze i usunięcie wgniotow po prawej stronie Ogółem już wpompowane jakieś 5500-6000zł łącznie, niedługo czas na kosmetykę (na wiosnę) Edytowane 16 Października przez DarasXX update informacji o samochodzie. 1
Alduric Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca kurde ta podsufitka, mogłeś konstelacje ułożyć, klimatycznie by było
DarasXX Opublikowano 21 Lipca Autor Opublikowano 21 Lipca 11 godzin temu, Alduric napisał(a): kurde ta podsufitka, mogłeś konstelacje ułożyć, klimatycznie by było XD każdy popada w zdziwienie i to za każdym razem to inna reakcja XD jak już uporam się z innymi bolączkami co napisałem na liście do zrobienia to zapewne zakupię materiał na piance i klej i wyciągnę to diabelstwo i zrobię, może jak się u da to na tym urlopie, jeśli nie to za rok bo o ile nie spada jest ok, wcześniej wisiał wór taki... w każdym razie albo będę kleić albo kupię całą używaną jak dostanę w dobrej kondycji
Alduric Opublikowano 21 Lipca Opublikowano 21 Lipca Ja u siebie kleiłem, ale polecam oddać fachowcom. Nie jestem zadowolony z efektu, ale nie będę już kombinował.
DarasXX Opublikowano 21 Lipca Autor Opublikowano 21 Lipca Ja finalnie zrezygnowałem z klejenia póki co z dwóch powodów: finanse (ważniejsze jest usunąć błąd ABS a właściwie jego winowajcę jako że za miesiąc przegląd) a dwa musiałbym mieć materiał na ochotnika i tym materiałem będą wstawki boczne na drzwiach bo tylne boczki do wymiany jak przywrócę sprawność frontowych głośników, z tyłu dam boczki bez głośników lub jak się uda wyrwać w dobrym stanie i tanio do 150zł z wysyłką bo za tyle widziałem to i podepnę na tyle głośniki także ale zabieg wymagać będzie wymiany tych boczków więc będę testować jak wyjdzie to klejenie, jak wytrzyma to zajmę się sufitem za miesiąc lub dwa. .
MarioR34 Opublikowano 23 Lipca Opublikowano 23 Lipca Upholstery dude uses adhesive in a can never in a spray, those who have large workshops compressor and spray gun, so if you do the roof upholstery yourself, buy glue in a can , it's a orange or rust color of the famous scent I do not know how it is in Poland , but in Croatia with a couple of companies where you can buy textiles for auto industry , and upholstery guys sell the same upholstery material as OEM , so you can get everything and do it yourself, maybe change to black. You can also insert the starry sky yourself, you have to buy on AliExpress link , something like this . , You can make some constellations and stars around or galaxy , measure the roof, take it to a bookstore or who already has big printers, let your print constellation in the dots and transfer it to the roof. D . When the upholstery is over, you pierce the fabric and cut off the excess, pierce the roof before placing a new fabric. ABS light can be like you said sensor , but it can be a bed wheel bearing , i had abs and esp light , it wad on the left rear wheel i replace the 2x sensor and bearings on rear side , because sooner or lather it will be gone because its old car , but i love it I like the car , i think someone take care of it , there is a few scars from the old age , just little ones . What kind of color is your car , i think i have never seen that color on any Audi , it's like some kind of light , light coffee with milk color Countless happy kilometers with it.
DarasXX Opublikowano 24 Lipca Autor Opublikowano 24 Lipca (edytowane) W dniu 23.07.2024 o 16:30, MarioR34 napisał(a): Upholstery dude uses adhesive in a can never in a spray, those who have large workshops compressor and spray gun, so if you do the roof upholstery yourself, buy glue in a can , it's a orange or rust color of the famous scent I do not know how it is in Poland , but in Croatia with a couple of companies where you can buy textiles for auto industry , and upholstery guys sell the same upholstery material as OEM , so you can get everything and do it yourself, maybe change to black. You can also insert the starry sky yourself, you have to buy on AliExpress link , something like this . , You can make some constellations and stars around or galaxy , measure the roof, take it to a bookstore or who already has big printers, let your print constellation in the dots and transfer it to the roof. D . When the upholstery is over, you pierce the fabric and cut off the excess, pierce the roof before placing a new fabric. ABS light can be like you said sensor , but it can be a bed wheel bearing , i had abs and esp light , it wad on the left rear wheel i replace the 2x sensor and bearings on rear side , because sooner or lather it will be gone because its old car , but i love it I like the car , i think someone take care of it , there is a few scars from the old age , just little ones . What kind of color is your car , i think i have never seen that color on any Audi , it's like some kind of light , light coffee with milk color Countless happy kilometers with it. It's "gold" in car papers but honestly i think its more like coffee with milk in metallic something like that. btw, im wondering is that leeking under oil screw or it was just wet, i dry it with paper towel and we will se in another 24h is it leeking oil under screw or not. Edit: [ENG]Ok, i checked after whole night and it seems that it's sweatinga bit under the screw. [PL] Po całej nocy okazuje się że gdzieś z gwintu korka spustowego wisi "łezka" oleju, pytanie czy zainwestować w olej nowy i kupić nowy korek spustowy? czy to olać do kolejnej wymiany, bo olej mi nigdzie nie ucieka, mam cały czas między minimum a maximum na bagnecie, więc silnik nie zjada oleju. Pytanie czy takie "zapocenie w tym miejscu jest ok czy je wyeliminować lepiej bo olej był wymieniany wraz z rozrządem czyli jakieś 1500-2000km temu, stosunkowo niedawno... Pal licho cene 5l bańki oleju to nie majątek ale czy to ruszać póki co. Edytowane 25 Lipca przez DarasXX
MarioR34 Opublikowano 25 Lipca Opublikowano 25 Lipca This screw look used , first change it , i change it every oil change new screw , OEM 2- 5 euro , you get screw +washer , aftermarket if like 1 -2 euros , although it is not necessary, you can only change new washers if your screw is like new , but in your case its abused 😁
Langista Opublikowano 25 Lipca Opublikowano 25 Lipca To nawet nie wygląda na oryginalny korek spustu oleju. Kup nowy z uszczelką za 20 zł, zalej nową oliwę i będzie ok.
DarasXX Opublikowano 25 Lipca Autor Opublikowano 25 Lipca (edytowane) 2 godziny temu, Langista napisał(a): To nawet nie wygląda na oryginalny korek spustu oleju. Kup nowy z uszczelką za 20 zł, zalej nową oliwę i będzie ok. też tak myślałem bo śmierdzi mi temat tego że łeb śruby jest jakiś sklepany i wygląda jak mosiądz, jak patrzałem na zamienniki z allegro to po primo inaczej wyglądają bo mają taką jakby podkładkę zespoloną z głową śrubki i osobno miedziana podkładka a tu to dziwnie wygląda. Na szczęście bańka oleju to koszt 70-90zł + korek to pieniądze małe stosunkowo, szkoda tylko tego oleju bo po raptem 1500km to on się nie zmęczył nawet ale trudno... Jakieś rady jak efektywnie spuścić stary olej? na lekko nagrzanym silniku spuścić nie? bo na zimnym to lipa pewnie by była nie spuszczenie. No i pytanie (może nieco głupie bo równie dobrze można wróżyć z fusów) czy póki co do 10tego jazda z takim pokapywaniem nie będzie problemem, czy ten tydzień-dwa tygodnie to stosunkowo krótki czas to usunięcia usterki. I tak na razie mało jest używany, raz na tydzień do teściów 120km w obydwie strony łącznie i czasami zakupy czy droga do 30km max. Taka śruba będzie ok do 1.6 benzyny? ta ma długość gwintu 1,5cm a jest jeszcze 2,0cm https://allegro.pl/oferta/korek-sruba-spustowa-oleju-z-uszczelka-vw-audi-oe-13951132090 Edytowane 25 Lipca przez DarasXX
Langista Opublikowano 26 Lipca Opublikowano 26 Lipca Weź 2 cm, byle się zgadzał rozmiar gwintu. Olej każdemu gdzieś ucieka, monitorować jedynie stan, a jego jakość czy świeży jest czy nie to podawał bym w wątpliwość, nie masz pojęcia co tam jest zalane tak właściwie. Olej zawsze na w pełni rozgrzanym silniku, najlepiej zaraz po jakiejś trasie.
DarasXX Opublikowano 27 Lipca Autor Opublikowano 27 Lipca (edytowane) okazało się że między tymi podkładkami jest teflonowa taśma, więc pewnie jest już dawno po gwincie, zakupiłem miche od firmy vika, linke od gazu bo stara była wyciągnięta, i pompe ze sterownikiem, po wymianie działa, teraz czas na wahacze mam już od skv, paczka dziś odebrana Dawno mi się micha nie cieszyła tak na widok kilku elementów aluminiowych Edytowane 13 Sierpnia przez DarasXX 1
ArcaneNomad Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września W dniu 20.07.2024 o 21:21, DarasXX napisał(a): Moja a4 kupiona całkowicie przypadkowo, nie spodziewałem się takiego wyboru Oferta była 3700, kupiona za 3500. Póki co: Rok produkcji 2000 Silnik: Benzyna 1.6 z przebiegiem ~252500km Sprowadzony jakieś 10 lat temu z Niemiec Moja małżonka jest 3 właścicielem w Polsce Wyposażenie: - Wspomaganie - Climatronic - El. Lusterka - El. fronty szyb - ABS - Podgrzewana szyba przednia i tylna - Częściowo ledowe tylne lampy (nie ja je montowałem) Wykonane: - Nabity climatronic - Podreperowana podsufitka chwilowo - Przywrócony chrom na emblemacie maski i ramce grilla (ktoś malował to sprayem na szczęście nie zmatował) - Wymieniona Miska Olejowa - Wymieniona linka gazu - Wymieniona pompa i sterownik ABS - Założona osłona silnika pod spodem - Założona dokładka zderzaka przedniego - Odmalowane Alu felgi - Wymienione wahacze komplet front od SKV - Wypolerowane szkła reflektorów. Do wykonania w kolejności: W najbliższym czasie - Wymiana zamka w kufrze - Wymiana boczków na tylnych drzwiach (obecne mają jakiś wieś tuning z głośnikami uniemożliwiającymi otwarcie okien a przednich albo nie ma albo odłączone) - Zamontowanie na przednich i tylnych drzwiach oryginalnych głośników - Prawidłowe podklejenie podsufitki na nowym płótnie z pianką poliuretanową oraz boczków na drzwiach - Wyprawki lakiernicze i usunięcie wgniotow po prawej stronie - Wymiana Hamulców Ogółem już wpompowane jakieś 2000-2200zł i mam nadzieję że w. Najbliższym czasie technicznie nic więcej się nie pojawi poza bagażnikiem który nie ma oświetlenia, nie wiem czemu na desce świeci się ikona otwartego kufra 😕 Miałem ten sam samochód.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się