kamilloo2188 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia Witam Mam takie pytanie czy każde Audi A4 B8 allroad ma zawieszenie pneumatyczne?
Monti Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia 41 minut temu, kamilloo2188 napisał(a): Witam Mam takie pytanie czy każde Audi A4 B8 allroad ma zawieszenie pneumatyczne? Cześć, żadne a4 b8 nie ma zawieszenia pneumatycznego. 😉
kamilloo2188 Opublikowano 14 Sierpnia Autor Opublikowano 14 Sierpnia Ale chodzi mi o wersję Allroad? One nie mają pneumatycznego ?
Monti Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia 9 minut temu, kamilloo2188 napisał(a): Ale chodzi mi o wersję Allroad? One nie mają pneumatycznego ? Hej, nie mają.
kamilloo2188 Opublikowano 14 Sierpnia Autor Opublikowano 14 Sierpnia Na pewno ? Bo dzwoniłem do jednego sprzedawcy i mówił, że duży plus że jego auto nie ma pneumatyczne go zawieszenia Czy ściema ? Sorry nie znam się za dobrze
Monti Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia 24 minuty temu, kamilloo2188 napisał(a): Na pewno ? Bo dzwoniłem do jednego sprzedawcy i mówił, że duży plus że jego auto nie ma pneumatyczne go zawieszenia Czy ściema ? Sorry nie znam się za dobrze Nie ma, nigdy nie miało zawieszenia pneumatycznego. Możliwe, że chodziło mu o adaptacyjne zawieszenie, które można utwardzać.
Koalakm Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia 52 minuty temu, Monti napisał(a): Nie ma, nigdy nie miało zawieszenia pneumatycznego. Możliwe, że chodziło mu o adaptacyjne zawieszenie, które można utwardzać. mysle ze jest podobnie jak w a4 b9 allroad. A4 b9 allroad nie ma zawieszenia ani pneumatycznego ani adaptacyjnego. Moze miec maksymalnie zawieszenie "regulowane" - jest to ustawianie twardosci amortyzatorow. Zawieszenie adaptacyjne jest mozliwe w Q5, A6 Allroad itd