swIP Opublikowano 16 Sierpnia Opublikowano 16 Sierpnia (edytowane) Witajcie. Wymieniłem sobie 4 pompowtryski bo miałem słabe Bipy i korekty. Po wymianie nie uruchamia się silnik. Jedynie na plaku. Siwy dym z rury wydechowej. 1. W pośpiechu przy pierwszym uruchomieniu nie cofnąłem o 180 stopni tych śrub regulacyjnych. Dopiero jak sionik pracował ok 20 minut zgasiłem, rozebrałem i wyregulowałem. Po tym zabiegu silnik nie ruruchamia się. Nie ma ochoty na uruchomienie. 2. Obecnie na plaku odpala ale siwy dym z rury, silnik pracuje ok 2 minut po czym sam gaśnie. Tak jak by wtryski lały aż miło. 3. W VCDS brak błędów. Korekty w zakresie -1,5 +1,5. Bip nie sprawdziłem. 4. Bezpieczniki dobre 5. Pompa w baku pracuje. 6. Czy uszkodziłem pompki nie regulując wtrysków na śrubach regulacyjnych? 7. Nie sprawdzałem kompresji jeszcze. 8. Kupiłem w serwisie jakimś używane. Niby dobre miały być. ktoś coś podpowie? Edytowane 16 Sierpnia przez swIP
A4b6quattro Opublikowano 16 Sierpnia Opublikowano 16 Sierpnia (edytowane) Bipy sprawdź, mi kulawo palił ,jak chciał i kiedy chciał gdy miałem wałek wytarty, raczej powinien odpalić bo miałem taką sytuację że dwie pompki mi sie rozleciały ,tylko dzwoniły😁jak rozebrałem dzwigienki, to sprężyny wypadły🤣 ale palić palił normalnie. Zobacz jak jest ustawiony wałek na +/- czy 0, na fasolkach reagujesz. Edytowane 16 Sierpnia przez A4b6quattro 1
marcin19883 Opublikowano 16 Sierpnia Opublikowano 16 Sierpnia (edytowane) Korekty masz wysokie. Bipy koniecznie sprawdź. W takich przypadkach tylko vcds pomoże i diagnoza. Sprawdz synchro jak kolega wyżej pisał. U mnie trochę kulawo chodzi na wolnych obrotach a mam korekty tylko -0.5/+0.5. U ciebie dosyć wysokie, jakby synchro wałka było nie takie i wiązka pompowtryskich gdzieś luźne piny. Ciasną wchodzą? Może piny trochę podoginaj, jeśli bipy będą szaleć. Na spokojnie sprawdź wszystko. Nie denerwuj się. Edytowane 16 Sierpnia przez marcin19883 1
swIP Opublikowano 16 Sierpnia Autor Opublikowano 16 Sierpnia Temat w zasadzie rozwiązany. ..................... Nie wyregulowałem wogóle śrub regulacyjnych na pompkach. :D:D Nie dokręcałem imbusów do momenctu oporu. Tylko kontrowałem nakrętki od razu gdy tylko śruba regulacyjna dotknęła tych metalowych brzybków na pompkach 1
marcin19883 Opublikowano 16 Sierpnia Opublikowano 16 Sierpnia @swIP Szczęście w nieszczęściu. Czyli miałeś za duże luzy. Gdybyś wkręcił dźwignie do oporu na maksa i uruchomił silnik do rozgrzania, to byś pompki stracił 1
swIP Opublikowano 16 Sierpnia Autor Opublikowano 16 Sierpnia Jutro dam znać jakie są parametry i jak to ogólnie działa. W razie problemów będę tu zamieszczał dalsze pytania. Dzięki za odzew.
piotrsob1 Opublikowano 17 Sierpnia Opublikowano 17 Sierpnia (edytowane) Dobra nauczka na przyszłość bo obeszło się bez dodatkowych kosztów 😋 Najpierw wiedza a dopiero później grzebanie 😁 Nie zachowanie tej kolejności może drogo kosztować.... Edytowane 17 Sierpnia przez piotrsob1
swIP Opublikowano 17 Sierpnia Autor Opublikowano 17 Sierpnia (edytowane) Szukam pompki 038 130 073 BP. Ma ktoś na sprzedaż? Stało się to co stać się musiało. 1. Po wyregulowaniu pompek zadziałał od strzała. 2. Po 10 kilometrach jazdy jeb. 2 Wtrysk rpzestał działać. Szybka diagnoza vcds. Drugi wtrysk padnięty + wypadanie zapłonów. Szybkaj jazda do garażu. 3. Demontaż gratów. I ZONK. Jak do tego doszło nie wiem. Ułamana część grzybka poleciała gdzieś nie mogę znaleźć. Edytowane 17 Sierpnia przez swIP
A4b6quattro Opublikowano 17 Sierpnia Opublikowano 17 Sierpnia O kurczę to masz problem,moje dwie na 2 i 3 cylindrze udało się uratować.Odrazu miałem zmieniany cały komplet popychaczy ,wałek itp. 1
swIP Opublikowano 17 Sierpnia Autor Opublikowano 17 Sierpnia 4 minuty temu, A4b6quattro napisał(a): O kurczę to masz problem,moje dwie na 2 i 3 cylindrze udało się uratować.Odrazu miałem zmieniany cały komplet popychaczy ,wałek itp. W poniedziałek skoczę do firmy po używany pompowtrysk. Ponoć można to naprawić wymieniając sam ten popychacz...No ale nie mam starych pompek żadnych zeby to podmienić.
marcin19883 Opublikowano 17 Sierpnia Opublikowano 17 Sierpnia 3 godziny temu, swIP napisał(a): Ułamana część grzybka poleciała gdzieś nie mogę znaleźć. Pewnie w misce leży
swIP Opublikowano 17 Sierpnia Autor Opublikowano 17 Sierpnia (edytowane) 1 minutę temu, marcin19883 napisał(a): Pewnie w misce leży 1. Zdjęcie czujnika poziomu oleju pozwoli na grzebanie magnesem w celu poszukiwania znalezisk? 2. Będę miał dostęp do smoka po zdjęciu czujnika poziomu oleju w misce? ściagnie miski w tym paździerzu średni mi się uśmiecha Edytowane 17 Sierpnia przez swIP
marcin19883 Opublikowano 17 Sierpnia Opublikowano 17 Sierpnia @swIP Niestety tylko zdjęcie miski. Według mnie nic się z tym nie stanie. Leży na dnie, nic tego nie zassie. Może wyleci kiedyś tam, jak wymienisz olej. 1
swIP Opublikowano 17 Sierpnia Autor Opublikowano 17 Sierpnia (edytowane) 6 godzin temu, marcin19883 napisał(a): Niestety tylko zdjęcie miski. Według mnie nic się z tym nie stanie. Leży na dnie, nic tego nie zassie. Może wyleci kiedyś tam, jak wymienisz olej. Ok. Dzięki za info. Na dniach wskakuje nowy wtrysk to wrzucę logi do oceny z tymi nowymi kundlami pompami. Wymieniałem 4. Edytowane 17 Sierpnia przez swIP
swIP Opublikowano 17 Sierpnia Autor Opublikowano 17 Sierpnia 9 godzin temu, A4b6quattro napisał(a): ,moje dwie na 2 i 3 cylindrze udało się uratować. Jak udało się uratować. Możesz wyjasnić?
A4b6quattro Opublikowano 18 Sierpnia Opublikowano 18 Sierpnia Znajomy mech.co mi robił auto wysłał pompki do regeneracji, i okazało się że da radę je uratować.ponad dwa lata temu dałem za tą regenerację czterech 1500zł. Zobacz jak wałek wyglądał od nowosci😮
swIP Opublikowano 18 Sierpnia Autor Opublikowano 18 Sierpnia 32 minuty temu, A4b6quattro napisał(a): Zobacz jak wałek wyglądał od nowosci😮 1. Wałek na śmieci. 2. Swoje stare wtryski wyslałem na regenerację. Popełniłem podczas wysyłki błąd. Nie założyłęm plastikowych kapturków na końcówki przez co wyschły. I dostałem informację, że wtryski były już robione i nadają się na śmieci. Więc szukałem innych. Straciłem trochę czasu na te wysyłki itp. 3. Jak często wymieniasz olej? I jakie marki stosujesz?
A4b6quattro Opublikowano 18 Sierpnia Opublikowano 18 Sierpnia Olej zmieniam co 8mc ogólnie mógł bym co roku, bo auto rocznie czasami przejedzie 3tys.km😁 ja leje Motula 8100x clean c3 5w40.
marcin19883 Opublikowano 18 Sierpnia Opublikowano 18 Sierpnia 3 godziny temu, A4b6quattro napisał(a): Zobacz jak wałek wyglądał od nowosci Wygląda jakby smarowanie słabe. Broki od tych dzwigienek pompowtryskiwaczy nie wypadły?
A4b6quattro Opublikowano 18 Sierpnia Opublikowano 18 Sierpnia Tego nie wiem ,ja tego nie zmienialem, tylko jak pisałem robili mi to na warsztacie.Wałek tylko zamawiałem od Światka reszte na miejscu mi zamawiali,to było trzy lata temu😁 Od tej pory pali od strzała😉
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się