Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cofa zapłon w Audi A4 B5 1.8T ANB po remoncie na hybrydzie K03


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Mam Audi do upalania na torze, w ostatnim czasie:

 

kompletny remont głowicy

kuta korba

nowe pierścienie

cylindry były w dobrym stanie

nowy rozrząd

 

Specyfikacja:

k03 hybryda na wysokoprzepływowym 9 łopatkowym wirniku

Intercooler RS3 8V,

wydech 2,5 cala,
tip silikonowy,

wtryski  0 280 156 102 (Porsche Cayenne 4.5 V8 Turbo) 

Świece nowe NGK PFR6Q

 

Ogólnie auto jeździ dobrze, ale w przed remontem tłok na 4 cylindrze wyglądał jak przy spalaniu stukowym (został wymieniony) 

 

Aktualnie po logach nadal widać mocne cofanie zapłonu, dodatkowo magicznie turbo przestało trzymać doładowanie do samego końca - czuć gwałtowny spadek powyżej 5,5k

 

Wstawiam logi do analizy - może ktoś ma pomysł co jeszcze warto sprawdzić?

Planowałem zakładanie k04-064 hybrydy, ale czy jest sens jak zapłon jest taki słaby?

 

LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM

 

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

 

image.thumb.png.14d21e23a2dc6d03c0decb7930e749ba.png

 

Opublikowano

Witam zapłon wygląda kiepsko i to przy tak niskich obrotach 

na jakim paliwie jeździsz? A na jakim był samochód strojony?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...