1wi7 Opublikowano 17 Sierpnia Opublikowano 17 Sierpnia Cześć, Mam Audi do upalania na torze, w ostatnim czasie: kompletny remont głowicy kuta korba nowe pierścienie cylindry były w dobrym stanie nowy rozrząd Specyfikacja: k03 hybryda na wysokoprzepływowym 9 łopatkowym wirniku Intercooler RS3 8V, wydech 2,5 cala, tip silikonowy, wtryski 0 280 156 102 (Porsche Cayenne 4.5 V8 Turbo) Świece nowe NGK PFR6Q Ogólnie auto jeździ dobrze, ale w przed remontem tłok na 4 cylindrze wyglądał jak przy spalaniu stukowym (został wymieniony) Aktualnie po logach nadal widać mocne cofanie zapłonu, dodatkowo magicznie turbo przestało trzymać doładowanie do samego końca - czuć gwałtowny spadek powyżej 5,5k Wstawiam logi do analizy - może ktoś ma pomysł co jeszcze warto sprawdzić? Planowałem zakładanie k04-064 hybrydy, ale czy jest sens jak zapłon jest taki słaby? Log #852956 LOG.TUNEZILLA.COM Log #852957 LOG.TUNEZILLA.COM Log #852958 LOG.TUNEZILLA.COM
Mateusz182045 Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października Witam zapłon wygląda kiepsko i to przy tak niskich obrotach na jakim paliwie jeździsz? A na jakim był samochód strojony?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się