taktuś Opublikowano 22 Sierpnia Opublikowano 22 Sierpnia Cześć , pacjent to Ford Mustang 2.3 ecoboost 2016 r. 317KM N48H. Problem to brak hamulca ręcznego, zakres regulacji skończony, wymieniłem linki na nowe i dalej brak hamulca ręcznego. Przy zaciskach tylnych dźwignie hamulca ręcznego zaciągnięte do oporu ( koło się obraca ), przy wymianie linek cofnąłem je, lecz po zaciągnięciu hamulca ręcznego dalej brak hamulca. Zdjąłem sprężyny, oczyściłem, odkręciłem dźwigienki i blachy trzymające linkę oczyściłem i przesmarowałem na zewnątrz gniazdo mechanizmu ślimaka i dalej ciężko po złożeniu dźwigienki chodzą. Hamulca ręcznego brak, natomiast zasadniczy hamulec blokuje tylne koła. Moje pytanie jest takie: chcę wymienić zaciski tylne i wiem, że mam zaciski FR3C 2552/3-AG ( korpus zacisku z dużym otworem), a czy będą pasować zaciski z małym otworem w korpusie ( na fotkach), lecz posiadające ten sam numer ? 2552/3 ( też dedykowane do tej wersji). Pytałem tu i ówdzie, nawet w ASO. Nikt nie wie. Na te dedykowane muszę czekać do 14 dni, te regenerowane z małym otworem miałbym na jutro. Te zaciski " nowe" na fotkach mają taki sam układ przewód/odpowietrznik, mechanizm ręcznego chyba raczej też... Czy to w ogóle jest możliwe ? 😊 Pozdrawiam Marek
Dev Opublikowano 23 Sierpnia Opublikowano 23 Sierpnia zdejmij zacisk i rusz dzwignia, zobacz czy tłoczek sie wysuwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się