Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 17536 i 16804 w Audi A4 B7 1.8T BFB


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez gacekkstb,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

Mam problem ze swoim autem Audi A4B7 1.8 T silnik BFB Z LPG . Przy porannym odpaleniu auta przy około 10 °C drga budą z 10 sekund i wskakują na wysokie obroty. Druga usterka wyświetla błąd check po około 30 kilometrach przejechanych. Dwa tygodnie temu odebrałem auto z zakładu gdzie wymieniłem turbinę, a firma specjalizują się w naprawie/regeneracji turbin. Przy okazji wymiany turbiny, został wymieniony katalizator, DV i N75. Od tamtego momentu zrobiłem około 150 kilometrów i dzieją się dziwne rzeczy. Wyskakują mi 2 błędy i wrzucam logi.

17536 ---> Zespół 1 adaptacja mieszanki (mult.) P1128-001 - mieszanka za uboga

16804 ---> Zespół 1 system katalizatora P0420 - C02 - za mała skuteczność

 

Logi statyczne:

001+003 i 002+033

 

LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM

 

Logi dynamiczne:

002+033

LOG.TUNEZILLA.COM

003+020

LOG.TUNEZILLA.COM

115+118

LOG.TUNEZILLA.COM

002+033 LPG

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Edytowane przez gacekkstb
Opublikowano

Przepływka za mało wskazuje, więc albo jest nieszczelność w dolocie albo jest do wymiany i od tego zacznij, katalizator jesli zamiennik, to błąd od niskiej sprawnosci będzie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@Łukasz13 myślisz drgania auta to przyczyna przepływki ? Przepływomierz wymieniałem na nowy 70 tysięcy km na boscha mógł już paść ?:D

Tak katalizator zamiennik, przejmować się tym czy zostawić w spokoju ??

Opublikowano

Drgania raczej nie winą przepływki, jak była wymieniana to sprawdz czy fachowcy poskładali dobrze dolot, z błędem kata nic nie zrobisz, jedynie usunać z softu bo na zamienniku kata będzie wyskakiwał.

Opublikowano

@Łukasz13 chyba znalazłem przyczynę tipa urwało na pół przy wlocie do turbiny.. Dwa tygodnie temu wymieniałem turbinę na nową w serwisie , który się specjalizuje w naprawie i regeneracji turbin to normalna sprawa ?

Dzisiaj rano odpalam auto i po paru sekundach zgasł mi 2 razy.. Na ciepłym silniku lub później jak ostygnie wszystko chodzi normalnie..

Opublikowano

Raczej to nie jest normalne, ale kto wie co tam fachowcy wyprawiali ze urwali.

Opublikowano

@Łukasz13 muszę wybrać tipa używkę oryginał , silikon fmic czy tipa z kwasówki ?

Opublikowano

Wszystko kwestia co bedziesz robił w tym aucie, jak zostaje w serii to szkoda dokładać do silikona czy sztywnego.

Opublikowano

@Łukasz13 a opaskę na tipa przy turbo polecisz ? 🙋‍♀️

Opublikowano

Seryjna skręcana wystarczy. Jak chcesz to mam nowego tipa z nierdzewki od hoffmana z opaskami i silikonami na sprzedaż.

Przez 2 lata nie zdążyłem założyć aż wkoncu sprzedałem auto.

Opublikowano

@przem8kurcze szkoda właśnie zamówiłem tipa 😕 Opaskę zgubiłem , a podobno te zwykłe lubią spadać ?

Opublikowano

@Łukasz13 wymieniłem tipa mógłbyś zerknąć :)

Logi statyczne:

001+003 i 002+033

LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM

 

Logi dynamiczne:

002+033

LOG.TUNEZILLA.COM

003+020

LOG.TUNEZILLA.COM

115+118

LOG.TUNEZILLA.COM

 

  • Rozwiązanie
Opublikowano

Wymiana tipa pomogło :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...