tymon373 Opublikowano 1 Października Udostępnij Opublikowano 1 Października (edytowane) pacjent a5 f5 2019 2.0tfsi quattro USA witam mam problem z home link, początkowo myślałem ze to kwestia kodowania które było ogólnie słabo zrobione w tym samochodzie i dużo rzeczy poprawiałem ale nie tym razem. mam taki błąd, spotkał się ktoś może z podobną sytuacją Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu: 8W0 907 063 DG HW: 8W0 907 063 BG Komponent i/lub wersja: BCM1 MLBevo H13 0313 Kodowanie: 07500363E0080CCD05158715182C10B9110B0D08000000000000000020001A010A690122025705 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_BCM1BOSCHAU736 019008 (AU49) ROD: EV_BCM1BOSCHAU736_019.rod VCID: 03538F112B96E6C2320-8056 Znaleziono 1 b³¹d: 66088 - Nadajnik pilota do bramy gara¿u U1135 00 [00001001] - brak komunikacji Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Priorytet b³êdu: 4 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 214 Przebieg: 84993 km Data: 2024.10.01 Czas: 19:41:57 average_Voltage_terminals: 11.90 V Czujnik temperatury zewnêtrznej-Wartoœæ rezystancji: 0.00 kOhm Czujnik temperatury zewnêtrznej-Temperatura zewnêtrzna w magistrali CAN: 23.00 °C interior_temperature: 27.00 °C Prêdkoœæ pojazdu: 0.00 km/h Sterowanie zaciskami-Status zacisku 75: ON Sterowanie zaciskami-Status zacisku 15: sygna³: ON Sterowanie zaciskami-Zacisk 15 przez magistralê CAN: ON Sterowanie zaciskami-Zacisk 75: kwalifikacja: OFF Edytowane 1 Października przez tymon373 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 1 Października Udostępnij Opublikowano 1 Października Auto z rozwalonym tyłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprilsix Opublikowano 1 Października Udostępnij Opublikowano 1 Października @Muskel1 Nie mogę do ciebie napisać na PW. Jest jakaś alternatywna metoda żeby się z tobą skontaktować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 1 Października Udostępnij Opublikowano 1 Października Nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymon373 Opublikowano 4 Października Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października W dniu 1.10.2024 o 20:14, Muskel1 napisał(a): Auto z rozwalonym tyłem? właśnie nie, bity był przodem, wiem że moduł znajduje się z tyłu z innych tematów i mnie to zastanawia, oprócz tego mam również błąd z presense który wyskakuje na desce przy każdym odpaleniu, mianowicie, audi pre sense obecnie ograniczone ale fizycznie ono działa i z przodu i po bokach bo testowałem, a błędu nie mogę skasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 4 Października Udostępnij Opublikowano 4 Października Wrzuć pełny auto-scan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymon373 Opublikowano 4 Października Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 40 minut temu, Muskel1 napisał(a): Wrzuć pełny auto-scan. Podsyłam poniżej Ten błąd z zestawu wskaźników jest przez wgrywanie podwójnej navi, ale i tak chce jeszcze zaktualizować VC więc nie robiłem jeszcze dokumentacji wstecznej. Log WAUBNCF50KA093675.txt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie Muskel1 Opublikowano 4 Października Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 4 Października Sterownik Home Link jest podystemem 4 w sterowniku (09) BCM1 i powinien być widoczny na auto-scanie pomiędzy przełącznikiem świateł, a jednostką obsługi pilota do bramy garażu, U Ciebie brakuje go na zamieszczonym auto-scanie. Tutaj przykładowy wycinek auto-scanu innego pojazdu, aby zademonstrować jak powinno to wyglądać. Są 3 możliwości: 1. Brakuje zasilania czyli do sprawdzenia bezpiecznik numer 12 z rzędu C w podstopnicy. Jeżeli bezpiecznik jest ok, to wiązkę/wtyczkę przy sterowniku HomeLink. Na pinie numer 1 (przewód żółto-fioletowy) powinno być napięcie zacisku 30. 2. Brakuje komunikacji ze sterownikiem. Komunikacja ze sterownikiem odbywa się po LIN-BUS, tak więc do sprawdzenia wiązka/wtyczka przy sterowniku HomeLink. LIN-BUS jest na pinie numer 3 (przewód fioletowo-czerwony). 3. Uwalony sterownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymon373 Opublikowano 4 Października Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 4 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Sterownik Home Link jest podystemem 4 w sterowniku (09) BCM1 i powinien być widoczny na auto-scanie pomiędzy przełącznikiem świateł, a jednostką obsługi pilota do bramy garażu, U Ciebie brakuje go na zamieszczonym auto-scanie. Tutaj przykładowy wycinek auto-scanu innego pojazdu, aby zademonstrować jak powinno to wyglądać. Są 3 możliwości: 1. Brakuje zasilania czyli do sprawdzenia bezpiecznik numer 12 z rzędu C w podstopnicy. Jeżeli bezpiecznik jest ok, to wiązkę/wtyczkę przy sterowniku HomeLink. Na pinie numer 1 (przewód żółto-fioletowy) powinno być napięcie zacisku 30. 2. Brakuje komunikacji ze sterownikiem. Komunikacja ze sterownikiem odbywa się po LIN-BUS, tak więc do sprawdzenia wiązka/wtyczka przy sterowniku HomeLink. LIN-BUS jest na pinie numer 3 (przewód fioletowo-czerwony). 3. Uwalony sterownik. Dzięki wielkie, jutro będę kombinował i dam znać czy się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymon373 Opublikowano 6 Października Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października W dniu 4.10.2024 o 19:44, Muskel1 napisał(a): Sterownik Home Link jest podystemem 4 w sterowniku (09) BCM1 i powinien być widoczny na auto-scanie pomiędzy przełącznikiem świateł, a jednostką obsługi pilota do bramy garażu, U Ciebie brakuje go na zamieszczonym auto-scanie. Tutaj przykładowy wycinek auto-scanu innego pojazdu, aby zademonstrować jak powinno to wyglądać. Są 3 możliwości: 1. Brakuje zasilania czyli do sprawdzenia bezpiecznik numer 12 z rzędu C w podstopnicy. Jeżeli bezpiecznik jest ok, to wiązkę/wtyczkę przy sterowniku HomeLink. Na pinie numer 1 (przewód żółto-fioletowy) powinno być napięcie zacisku 30. 2. Brakuje komunikacji ze sterownikiem. Komunikacja ze sterownikiem odbywa się po LIN-BUS, tak więc do sprawdzenia wiązka/wtyczka przy sterowniku HomeLink. LIN-BUS jest na pinie numer 3 (przewód fioletowo-czerwony). 3. Uwalony sterownik. U mnie nie ma wgl bezpiecznika c12 i z tego co wyczytałem to jest on od webasto a bezpiecznik od homelinka to d8 w podstopnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 6 Października Udostępnij Opublikowano 6 Października Rzeczywiście możliwe, że w tym modelu jest D8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymon373 Opublikowano 6 Października Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 35 minut temu, Muskel1 napisał(a): Rzeczywiście możliwe, że w tym modelu jest D8. Bezpieczniki są git więc prawdopodobnie czeka mnie ściąganie zderzaka, a wiesz może o co chodzi z tym komunikatem o którym pisałem wyżej audi pre sense obecnie ograniczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 6 Października Udostępnij Opublikowano 6 Października 55 minut temu, tymon373 napisał(a): a wiesz może o co chodzi z tym komunikatem o którym pisałem wyżej audi pre sense obecnie ograniczone Może mieć wiele przyczyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymon373 Opublikowano 8 Października Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października (edytowane) W dniu 6.10.2024 o 18:52, Muskel1 napisał(a): Może mieć wiele przyczyn. z tym presense doszedłem do tego że w samochodzie była zmieniana szyba czołowa przez poprzedniego właściciela więc stwierdziłem że może nie skalibrowali kamery albo zrobili to źle i podjechałem do serwisu od kalibracji kamer i kamera jest poprawnie skalibrowana więc zastanawiam się gdzie teraz szukać, błąd przez który na desce jest komunikat presense ograniczony co sugerowałoby zakłuenie połączenia z jakimś modułem tylko w tym przypadku nie działałby ani pre sense ani światła automatyczne ani czujnik martwego pola a wszystkie te systemy działają i nie wiem gdzie dalej szukac Edytowane 8 Października przez tymon373 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 8 Października Udostępnij Opublikowano 8 Października Może być np. wina kodowania. Takie błędy są ciężkie do zdiagnozowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymon373 Opublikowano 8 Października Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 44 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Może być np. wina kodowania. Takie błędy są ciężkie do zdiagnozowania. a miałbyś może dostęp do kodowań podstawowych i chciałbyś się nimi podzielić, chciałbym uniknąć przywracania vasem lub odisem bo nigdy tego nie robiłem i nie chciałbym ryzykować że coś mi się wysypie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 8 Października Udostępnij Opublikowano 8 Października Nie ma ogólnego kodowania dla wszystkich. Kodowania są indywidualne dla każdego pojazdu i zależne od wyposażenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymon373 Opublikowano 8 Października Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 3 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Nie ma ogólnego kodowania dla wszystkich. Kodowania są indywidualne dla każdego pojazdu i zależne od wyposażenia. Wiem o tym chodziło mi czy masz może gdzieś zapisane kodowania podobnej a5, jest to dosyć popularna konfiguracja, jeżeli coś by było inaczej w wyposażeniu to bede najwyżej kombinował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 9 Października Udostępnij Opublikowano 9 Października Nie mam czegoś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymon373 Opublikowano 10 Października Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października W dniu 9.10.2024 o 05:02, Muskel1 napisał(a): Nie mam czegoś takiego. A i wiesz może czy jak odchylę tylny zderzak nie odpinając radarów żeby tylko zdiagnozować ten moduł Home link i zobaczyć czy jest on wgl zamontowany będę musiał kalibrować radary? W tym samochodzie jest to dosyć kosztowne bo nie da się tego zrobić bez specjalnej aparatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się