Piczar Opublikowano 10 Października Opublikowano 10 Października (edytowane) Cześć, Co trzeba zmienić żeby przy lekkim naciśnięciu pedału lepiej hamował - w a3 8l 1.8t pedał był czuły i wystarczyło lekkie naciśnięcie żeby stawał w miejscu, w a4 pedał jest znacznie twardszy. Przy ostrym hamowaniu np z 200kmh staje prawie w miejscu, ALE przy jeździe z mniejszą prędkością np. 50-70kmh jest lekki lag przy depnięciu hebla zanim zahamuje. Całość poprawnie odpowietrzona - przed swapem było tak samo (prócz dużych prędkości) tarcze rottinger, klocki ferrodo swap z 312mm na 345mm s4 tył seria 255 jak narazie Edytowane 10 Października przez Piczar
P.Wiśnia Opublikowano 10 Października Opublikowano 10 Października (edytowane) A jak servo, pompa tandemowa? Edytowane 10 Października przez P.Wiśnia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się