amx0kami Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października Witam wszystkich potrzebuje porady. Wymieniam sam rozrząd w silniku 2.0 TDI 190km przebieg - 188k potrzebuje porady. 1- czy blokady rozrządu które są włożone mogę w każdej chwili wymienić na inne jeżeli pasek jest zdjęty i napinacz ? ( Muszę je oddać a chyba nie zdążę wymienić rozrządu do tego czasu) 2- czy w tym silniku konieczna jest wymiana paska olejowego ? Jeżeli tak to da się to zrobić bez wyciągania miski olejowej ? 3- mógłbym prosić o momenty obrotowe dokręcenia poszczególnych elementów rozrządu 4- jak ma być odpowiednio ustawiony napinacz (w sensie naciąg paska) 5- trochę oleju było na dole przy wale wokół plastikowej osłony wina uszczelniacza czy miski ? 6- czy wymieniać też napinacz od paska wielorowkowego? 7- czy pompę wody ten oring mam czymś posmarować przed założeniem ? Tyle pytań z tego względu, że robie to pierwszy raz i nie chce nic zepsuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuG Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października Ja robiłem tylko starsze silniki ale blokady możesz podmieniać, co do paska pompy olejowej to właśnie się nie interesowałem bo miałem jeszcze z modułem z wałkami, ale jeśli jest teraz lepsze dojście to to też rób, w tym temacie masz instrukcje ,jak byś umył i odpalił auto to byś widział czy uszczelniacz puszcza, napinacza paska osprzętu nie wymieniałem i nie było z nim problemu, ale zużywa się szybko jak jeździ się z uszkodzonym sprzęgiełkiem alternatora, gumkę pompy wody wystarczy płynem chłodniczym posmarować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amx0kami Opublikowano 13 Października Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października @krzychuG dziękuję za odpowiedź jeżeli chodzi o pasek olejowy czy idzie jakoś podejrzeć jak ściągnę ta obudowę plastikową na wale w jakim jest stanie i ocenić ? Nie ukrywam że chciałbym odpuścić wymiany tego paska ponieważ trzeba ściągać miskę, silnik wydźwignąć i opuścić sanki... Chyba że faktycznie jest sposób jakiś wymiany tego paska bez rozkręcania wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amx0kami Opublikowano 14 Października Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października Pasek założony. Mam pytanie zakładam blokady 2 wchodzą luźno a jedna troszkę ciężej muszę ja wkręcić czy to duży problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuG Opublikowano 14 Października Udostępnij Opublikowano 14 Października Będzie dobrze jeśli tak jest po 2 obrotach wałem - bez cofania, ale jakbyś był wytrwały to taki rozrząd idzie ustawić idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amx0kami Opublikowano 14 Października Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października Nie złożyłem do końca także jutro postaram się poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się