Big6 Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października (edytowane) Edytowane 26 Października przez Big6 Problem rozwiązany. Proszę o usunięcie tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomnik Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października (edytowane) Przy takiej pracy silnika korekcje biegu jałowego wtryskiwaczy muszą to pokazać. Nie wierzę, że korekty stoją w miejscu. Po za tym : https://a4-klub.pl/topic/499952-problem-olejowy-w-audi-a4-b8-20tdi-cglc/#comment-5781974 https://a4-klub.pl/topic/474668-jakie-macie-zużycie-oleju-w-a4-b8-20tdi-cglc/?do=findComment&comment=5638913 ( i cały temat) " wyłączony został egr i dpf " - Ciekawe dlaczego...? Zapewne filtr już "nie wyrabiał". Edytowane 13 Października przez Tomnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monti Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października (edytowane) Może trzeba sprawdzić rozrząd? Robiłeś? Sprawdzałeś? Przy takim klepaniu musi coś wyjść.. Przecież to jak traktor chodzi. Może ktoś już grzebał w sofcie tylko tego nie wiesz i zostały zmienione mapy rozruchowe? Nie wiem jak jest b8, czy po wyprogramowowaniu EGR jest ciągle zamknięty czy w położeniu otwartym? Może nie jest zamknięty? Edytowane 13 Października przez Monti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big6 Opublikowano 13 Października Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października Po odpaleniu silnika na zimnym korekcje są w granicach od -1 do +1 później im silnik cieplejszy tym te korekcje zjeżdżają do wartości opisanych przeze mnie w poście. Rozrzad był robiony trochę ponad miesiąc temu, założony oryginalny kupiony w Aso ustawiony na blokady. Ten silnik jak się zagrzeje to można go budować nawet chmurki nie puści natomiast na zimnym chodzi jakby ktoś cegłę do betoniarki wrzucił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big6 Opublikowano 13 Października Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października Monti soft był wgrany oryginalny i obrobiona została mapa egr I dpf, co do egr-u, myślałem już o tym, pozycja cięgna jest wysunięta ku dołowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monti Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października 16 minut temu, Big6 napisał(a): Monti soft był wgrany oryginalny i obrobiona została mapa egr I dpf, co do egr-u, myślałem już o tym, pozycja cięgna jest wysunięta ku dołowi. Zaślepiałeś egr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big6 Opublikowano 13 Października Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października Tak, egr jest zaślepiony ze wszystkich stron przeze mnie osobiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monti Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października 3 minuty temu, Big6 napisał(a): Tak, egr jest zaślepiony ze wszystkich stron przeze mnie osobiście. To nie ma możliwości, żeby spaliny się przedostawały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big6 Opublikowano 13 Października Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października Obstawiam jeszcze uszczelniacze zaworowe ale sam na te chwile nie mam możliwości ich sprawdzic, a majstrom, których o to prosiłem powiedzieli że im się nie chce. I w tym właśnie problem że ciężko w moim rejonie znaleźć kogoś ogarniętego dlatego większość rzeczy robię samna tyle na ile dam radę ale to mnie przerosło. Jeden spec wprost mi powiedział że on woli w tym czasie rozrzad zrobić nic szukać igry w stogu siana i trochę mu się nie dziwię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monti Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października 9 minut temu, Big6 napisał(a): Obstawiam jeszcze uszczelniacze zaworowe ale sam na te chwile nie mam możliwości ich sprawdzic, a majstrom, których o to prosiłem powiedzieli że im się nie chce. I w tym właśnie problem że ciężko w moim rejonie znaleźć kogoś ogarniętego dlatego większość rzeczy robię samna tyle na ile dam radę ale to mnie przerosło. Jeden spec wprost mi powiedział że on woli w tym czasie rozrzad zrobić nic szukać igry w stogu siana i trochę mu się nie dziwię. Widzę, że @Muskel1się zastanawia 🤔może zaraz będzie podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października Niestety z mojej strony nie będzie tu żadnej podpowiedzi. Mam swoje zasadyi jedną z nich jest nie udzielanie się w tematach aut z zaślepionymi egrami i bez dpf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monti Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października 3 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Niestety z mojej strony nie będzie tu żadnej podpowiedzi. Mam swoje zasadyi jedną z nich jest nie udzielanie się w tematach aut z zaślepionymi egrami i bez dpf. Rozumiem i szanuję, dobrze wiedzieć na przyszłość 👍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomnik Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października (edytowane) 5 minut temu, Muskel1 napisał(a): nie udzielanie się w tematach aut z zaślepionymi egrami i bez dpf. Słusznie. A autor tematu wciąż nie podzielił się info, co do powodu, dla którego auto zostało pozbawione DPF. A to ważne. I przestańcie już czepiać się tego EGR. Jakakolwiek usterka, odpowiedź : "a EGR zaślepiony?"/ "zaślep EGR" Edytowane 13 Października przez Tomnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big6 Opublikowano 13 Października Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października Dpf został usunięty ponieważ wg. Informacji, które dostałem zbyt często zaczął się wypalać. W moim poprzednim aucie, usuwałem dpf osobiście z tego samego powodu jednak problemów z nim nie było, nie kopcił czy ciepły czy zimny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października 2 godziny temu, Big6 napisał(a): Dpf został usunięty ponieważ wg. Informacji, które dostałem zbyt często zaczął się wypalać. W moim poprzednim aucie, usuwałem dpf osobiście z tego samego powodu jednak problemów z nim nie było, nie kopcił czy ciepły czy zimny. Witam dym delikatnoniebieski widać że olej przepala jeżeli to co piszesz zrobionę że turbo ok faktycznie mogą to być uszczelniaczę zaworowę. Szczególnię że to tylko na zimnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big6 Opublikowano 14 Października Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października Latem w gorące dni przy jeździe w korku nawet na ciepłym zdarzy mu się puścić chmurę. Zastanawia mnie tylko od czego zależy to że raz odpali normalnie i zakpoci przez chwilę lekko jak z papierosa a raz odpali zostawiając za sobą chmurę dymu przy tym nie rowno pracując. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monti Opublikowano 14 Października Udostępnij Opublikowano 14 Października Godzinę temu, Big6 napisał(a): Latem w gorące dni przy jeździe w korku nawet na ciepłym zdarzy mu się puścić chmurę. Zastanawia mnie tylko od czego zależy to że raz odpali normalnie i zakpoci przez chwilę lekko jak z papierosa a raz odpali zostawiając za sobą chmurę dymu przy tym nie rowno pracując. Może zależy od tego na którym zaworze stanie ? Nie wszystkie muszą przepuszczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big6 Opublikowano 14 Października Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października Monti, też brałem to pod uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 14 Października Udostępnij Opublikowano 14 Października 12 godzin temu, Big6 napisał(a): Dpf został usunięty ponieważ wg. Informacji, które dostałem zbyt często zaczął się wypalać. W moim poprzednim aucie, usuwałem dpf osobiście z tego samego powodu jednak problemów z nim nie było, nie kopcił czy ciepły czy Jak dla mnie samochód pali olej widać to. Przyczyn może być kilkanaścię rozbierz silnik będziesz wiedział mogą to być uszczelniaczę zaworowe pękniety tłok lub ktoś coś zlę sprawdził można sobię tak gdybać widać że samochód pali olej jak dla mnię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monti Opublikowano 14 Października Udostępnij Opublikowano 14 Października 27 minut temu, Silver3833 napisał(a): Jak dla mnie samochód pali olej widać to. Przyczyn może być kilkanaścię rozbierz silnik będziesz wiedział mogą to być uszczelniaczę zaworowe pękniety tłok lub ktoś coś zlę sprawdził można sobię tak gdybać widać że samochód pali olej jak dla mnię No pali pali, nikt nie twierdzi inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się