Big6 Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 (edited) Edited October 26, 2024 by Big6 Problem rozwiązany. Proszę o usunięcie tematu.
Tomnik Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 (edited) Przy takiej pracy silnika korekcje biegu jałowego wtryskiwaczy muszą to pokazać. Nie wierzę, że korekty stoją w miejscu. Po za tym : https://a4-klub.pl/topic/499952-problem-olejowy-w-audi-a4-b8-20tdi-cglc/#comment-5781974 https://a4-klub.pl/topic/474668-jakie-macie-zużycie-oleju-w-a4-b8-20tdi-cglc/?do=findComment&comment=5638913 ( i cały temat) " wyłączony został egr i dpf " - Ciekawe dlaczego...? Zapewne filtr już "nie wyrabiał". Edited October 13, 2024 by Tomnik
Monti Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 (edited) Może trzeba sprawdzić rozrząd? Robiłeś? Sprawdzałeś? Przy takim klepaniu musi coś wyjść.. Przecież to jak traktor chodzi. Może ktoś już grzebał w sofcie tylko tego nie wiesz i zostały zmienione mapy rozruchowe? Nie wiem jak jest b8, czy po wyprogramowowaniu EGR jest ciągle zamknięty czy w położeniu otwartym? Może nie jest zamknięty? Edited October 13, 2024 by Monti
Big6 Posted October 13, 2024 Author Posted October 13, 2024 Po odpaleniu silnika na zimnym korekcje są w granicach od -1 do +1 później im silnik cieplejszy tym te korekcje zjeżdżają do wartości opisanych przeze mnie w poście. Rozrzad był robiony trochę ponad miesiąc temu, założony oryginalny kupiony w Aso ustawiony na blokady. Ten silnik jak się zagrzeje to można go budować nawet chmurki nie puści natomiast na zimnym chodzi jakby ktoś cegłę do betoniarki wrzucił.
Big6 Posted October 13, 2024 Author Posted October 13, 2024 Monti soft był wgrany oryginalny i obrobiona została mapa egr I dpf, co do egr-u, myślałem już o tym, pozycja cięgna jest wysunięta ku dołowi.
Monti Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 16 minut temu, Big6 napisał(a): Monti soft był wgrany oryginalny i obrobiona została mapa egr I dpf, co do egr-u, myślałem już o tym, pozycja cięgna jest wysunięta ku dołowi. Zaślepiałeś egr?
Big6 Posted October 13, 2024 Author Posted October 13, 2024 Tak, egr jest zaślepiony ze wszystkich stron przeze mnie osobiście.
Monti Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 3 minuty temu, Big6 napisał(a): Tak, egr jest zaślepiony ze wszystkich stron przeze mnie osobiście. To nie ma możliwości, żeby spaliny się przedostawały...
Big6 Posted October 13, 2024 Author Posted October 13, 2024 Obstawiam jeszcze uszczelniacze zaworowe ale sam na te chwile nie mam możliwości ich sprawdzic, a majstrom, których o to prosiłem powiedzieli że im się nie chce. I w tym właśnie problem że ciężko w moim rejonie znaleźć kogoś ogarniętego dlatego większość rzeczy robię samna tyle na ile dam radę ale to mnie przerosło. Jeden spec wprost mi powiedział że on woli w tym czasie rozrzad zrobić nic szukać igry w stogu siana i trochę mu się nie dziwię.
Monti Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 9 minut temu, Big6 napisał(a): Obstawiam jeszcze uszczelniacze zaworowe ale sam na te chwile nie mam możliwości ich sprawdzic, a majstrom, których o to prosiłem powiedzieli że im się nie chce. I w tym właśnie problem że ciężko w moim rejonie znaleźć kogoś ogarniętego dlatego większość rzeczy robię samna tyle na ile dam radę ale to mnie przerosło. Jeden spec wprost mi powiedział że on woli w tym czasie rozrzad zrobić nic szukać igry w stogu siana i trochę mu się nie dziwię. Widzę, że @Muskel1się zastanawia 🤔może zaraz będzie podpowiedź
Muskel1 Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 Niestety z mojej strony nie będzie tu żadnej podpowiedzi. Mam swoje zasadyi jedną z nich jest nie udzielanie się w tematach aut z zaślepionymi egrami i bez dpf.
Monti Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 3 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Niestety z mojej strony nie będzie tu żadnej podpowiedzi. Mam swoje zasadyi jedną z nich jest nie udzielanie się w tematach aut z zaślepionymi egrami i bez dpf. Rozumiem i szanuję, dobrze wiedzieć na przyszłość 👍
Tomnik Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 (edited) 5 minut temu, Muskel1 napisał(a): nie udzielanie się w tematach aut z zaślepionymi egrami i bez dpf. Słusznie. A autor tematu wciąż nie podzielił się info, co do powodu, dla którego auto zostało pozbawione DPF. A to ważne. I przestańcie już czepiać się tego EGR. Jakakolwiek usterka, odpowiedź : "a EGR zaślepiony?"/ "zaślep EGR" Edited October 13, 2024 by Tomnik
Big6 Posted October 13, 2024 Author Posted October 13, 2024 Dpf został usunięty ponieważ wg. Informacji, które dostałem zbyt często zaczął się wypalać. W moim poprzednim aucie, usuwałem dpf osobiście z tego samego powodu jednak problemów z nim nie było, nie kopcił czy ciepły czy zimny.
Silver3833 Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 2 godziny temu, Big6 napisał(a): Dpf został usunięty ponieważ wg. Informacji, które dostałem zbyt często zaczął się wypalać. W moim poprzednim aucie, usuwałem dpf osobiście z tego samego powodu jednak problemów z nim nie było, nie kopcił czy ciepły czy zimny. Witam dym delikatnoniebieski widać że olej przepala jeżeli to co piszesz zrobionę że turbo ok faktycznie mogą to być uszczelniaczę zaworowę. Szczególnię że to tylko na zimnym silniku.
Big6 Posted October 14, 2024 Author Posted October 14, 2024 Latem w gorące dni przy jeździe w korku nawet na ciepłym zdarzy mu się puścić chmurę. Zastanawia mnie tylko od czego zależy to że raz odpali normalnie i zakpoci przez chwilę lekko jak z papierosa a raz odpali zostawiając za sobą chmurę dymu przy tym nie rowno pracując.
Monti Posted October 14, 2024 Posted October 14, 2024 Godzinę temu, Big6 napisał(a): Latem w gorące dni przy jeździe w korku nawet na ciepłym zdarzy mu się puścić chmurę. Zastanawia mnie tylko od czego zależy to że raz odpali normalnie i zakpoci przez chwilę lekko jak z papierosa a raz odpali zostawiając za sobą chmurę dymu przy tym nie rowno pracując. Może zależy od tego na którym zaworze stanie ? Nie wszystkie muszą przepuszczać.
Silver3833 Posted October 14, 2024 Posted October 14, 2024 12 godzin temu, Big6 napisał(a): Dpf został usunięty ponieważ wg. Informacji, które dostałem zbyt często zaczął się wypalać. W moim poprzednim aucie, usuwałem dpf osobiście z tego samego powodu jednak problemów z nim nie było, nie kopcił czy ciepły czy Jak dla mnie samochód pali olej widać to. Przyczyn może być kilkanaścię rozbierz silnik będziesz wiedział mogą to być uszczelniaczę zaworowe pękniety tłok lub ktoś coś zlę sprawdził można sobię tak gdybać widać że samochód pali olej jak dla mnię
Monti Posted October 14, 2024 Posted October 14, 2024 27 minut temu, Silver3833 napisał(a): Jak dla mnie samochód pali olej widać to. Przyczyn może być kilkanaścię rozbierz silnik będziesz wiedział mogą to być uszczelniaczę zaworowe pękniety tłok lub ktoś coś zlę sprawdził można sobię tak gdybać widać że samochód pali olej jak dla mnię No pali pali, nikt nie twierdzi inaczej
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now