jerk22 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października Panowie- proszę o ocenę czy już mam się martwić o któryś z wtryskiwaczy, czy taka różnica to jeszcze nic wielkiego. Dzięki za wszelką opinię. 12.10.24-147512 km- zimny ofis.doc 12.10.24 - ciepły ofis.doc
Rozwiązanie przem8 Opublikowano 16 Października Rozwiązanie Opublikowano 16 Października Dobrze jest. Jakby było powyzej 1,5 to dopiero można by się martwić.
jerk22 Opublikowano 16 Października Autor Opublikowano 16 Października Dzięki, myślałem, że różnica między nimi powinna być mniejsza
przem8 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października Nie chodzi o różnice tylko o maksymalną wartość na poszczególnych cylindrach.
jerk22 Opublikowano 16 Października Autor Opublikowano 16 Października A minimalna np. jakby był przytkany, nie jest brana pod uwagę?
Silver3833 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października (edytowane) Witam bym nie patrzył na korekty poszczególnych wtrysków doszedłem do takiego zdania patrząc na swoją sytuację bo silnik będzie tak regulował żeby te dawki odpowiednio ustawiac i silnik równo pracował jeden może lać np. drugi nie dolewać tak 😅 tak żeby niwelować wszystkie niedoskonałości silnika itp. 🤫 a korekty były w tolerancji 🤣 więc na pewno bym patrzył na różnicę między nimi !!! wszystkie powinny byc zbliżone do 0 13 godzin temu, przem8 napisał(a): Nie chodzi o różnice tylko o maksymalną wartość na poszczególnych cylindrach. Więc moim zdaniem jesteś w błedzie Edytowane 16 Października przez Silver3833
przem8 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października Wtryskiwacze mogą być nowe, a kompresja lipna albo za bardzo sfrezowane gniazda przy wymianie podkładek albo wtryskiwaczy i parametry też będą z czapy. Przyjmuje się, że suma wszystkich powinna wynosić 0, a wszystko co powyżej 1.5 na danym garze to świadczy, że nalezy pochylic sie nad problemem. Sprawdza się jeszcze taki parametr jak calibration point dla kazdego wtryskiwacza i powyzej pewnej wartości dyskwalifikuje wtryskiwacz.
Silver3833 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października (edytowane) 14 minut temu, przem8 napisał(a): Wtryskiwacze mogą być nowe, a kompresja lipna albo za bardzo sfrezowane gniazda przy wymianie podkładek albo wtryskiwaczy i parametry też będą z czapy. Przyjmuje się, że suma wszystkich powinna wynosić 0, a wszystko co powyżej 1.5 na danym garze to świadczy, że nalezy pochylic sie nad problemem. Sprawdza się jeszcze taki parametr jak calibration point dla kazdego wtryskiwacza i powyzej pewnej wartości dyskwalifikuje wtryskiwacz. Zobacz co napisałem że to uswiadamia niedoskonałośc silnika a nie wtrysków tak ??? więc nie wprowadzaj w bład kogoś że korekty to wyznacznik sprawnych wtrysków. Żeby wtrysk sprawdzic trzeba go wyciagnąc i sprawdzic a nie korektami bo na korekty ma ogromny wpływ sprawnośc silnika sam to napisałeś 😁 Bo silnik każda nieszczelnośc brak kompresji itp będzię regulował dawka paliwa czyli wtryskami więc sprawny silnik róznica na wtryskach bliska zeru i to wtedy można powiedzieć wtryski sprawne bo róznica bliska zeru rożnica !!! Edytowane 16 Października przez Silver3833
jerk22 Opublikowano 17 Października Autor Opublikowano 17 Października Dzięki za cenne informacje, znów się czegoś wartościowego dowiedziałem. Myślę, że temat można zamknąć, został szczegółowo wyjaśniony. Dziękuję wszystkim za dyskusję. 1
Silver3833 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października 2 godziny temu, jerk22 napisał(a): Dzięki za cenne informacje, znów się czegoś wartościowego dowiedziałem. Myślę, że temat można zamknąć, został szczegółowo wyjaśniony. Dziękuję wszystkim za dyskusję. Zawsze każda informacja cenna 👍
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się