Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Różne dawki wtrysków w Audi A5 8T 2.0TDI


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez przem8,

Rekomendowane odpowiedzi

  • Rozwiązanie
Opublikowano

Dobrze jest. Jakby było powyzej 1,5 to dopiero można by się martwić.

Opublikowano

Dzięki, myślałem, że różnica między nimi powinna być mniejsza

Opublikowano

Nie chodzi o różnice tylko o maksymalną wartość na poszczególnych cylindrach.

Opublikowano

A minimalna np.  jakby był przytkany, nie jest brana pod uwagę? 

Opublikowano (edytowane)

Witam bym nie patrzył na korekty poszczególnych wtrysków doszedłem do takiego zdania patrząc na swoją sytuację bo silnik będzie tak regulował żeby te dawki odpowiednio ustawiac i silnik równo pracował jeden może lać np. drugi nie dolewać tak 😅 tak żeby niwelować wszystkie niedoskonałości silnika itp. 🤫 a korekty były w tolerancji 🤣 więc na pewno bym patrzył na różnicę między nimi !!! wszystkie powinny byc zbliżone do 0

 

13 godzin temu, przem8 napisał(a):

Nie chodzi o różnice tylko o maksymalną wartość na poszczególnych cylindrach.

Więc moim zdaniem jesteś w błedzie

Edytowane przez Silver3833
Opublikowano

Wtryskiwacze mogą być nowe, a kompresja lipna albo za bardzo sfrezowane gniazda przy wymianie podkładek albo wtryskiwaczy i parametry też będą z czapy. 

Przyjmuje się, że suma wszystkich powinna wynosić 0, a wszystko co powyżej 1.5 na danym garze to świadczy, że nalezy pochylic sie nad problemem. Sprawdza się jeszcze taki parametr jak calibration point dla kazdego wtryskiwacza i powyzej pewnej wartości dyskwalifikuje wtryskiwacz.

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, przem8 napisał(a):

Wtryskiwacze mogą być nowe, a kompresja lipna albo za bardzo sfrezowane gniazda przy wymianie podkładek albo wtryskiwaczy i parametry też będą z czapy. 

Przyjmuje się, że suma wszystkich powinna wynosić 0, a wszystko co powyżej 1.5 na danym garze to świadczy, że nalezy pochylic sie nad problemem. Sprawdza się jeszcze taki parametr jak calibration point dla kazdego wtryskiwacza i powyzej pewnej wartości dyskwalifikuje wtryskiwacz.

Zobacz co napisałem że to uswiadamia niedoskonałośc silnika a nie wtrysków tak ??? więc nie wprowadzaj w bład kogoś że korekty to wyznacznik sprawnych wtrysków. Żeby wtrysk sprawdzic trzeba go wyciagnąc i sprawdzic a nie korektami bo na korekty ma ogromny wpływ sprawnośc silnika sam to napisałeś 😁 Bo silnik każda nieszczelnośc brak kompresji itp będzię regulował dawka paliwa czyli wtryskami więc sprawny silnik róznica na wtryskach bliska zeru i to wtedy można powiedzieć wtryski sprawne bo róznica bliska zeru rożnica !!!

Edytowane przez Silver3833
Opublikowano

Dzięki za cenne informacje, znów się czegoś wartościowego dowiedziałem. Myślę, że temat można zamknąć,  został szczegółowo wyjaśniony. Dziękuję wszystkim za dyskusję.

  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, jerk22 napisał(a):

Dzięki za cenne informacje, znów się czegoś wartościowego dowiedziałem. Myślę, że temat można zamknąć,  został szczegółowo wyjaśniony. Dziękuję wszystkim za dyskusję.

Zawsze każda informacja cenna 👍

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...