robertotg Opublikowano 23 Października Udostępnij Opublikowano 23 Października Cześć. Dzisiaj zauważyłem, że prawy tył siedzi niżej niż lewy tył (fotka) i mam lekko pochylone tylne prawe koło. Czy to oznacza, że prawy amorek do wymiany czy lepiej oba od razu? Czy można to samemu ogarnąć bez jakichś bardzo specjalistycznych narzędzi? Druga sprawa - czy obniżenie zawieszenia z prawej strony może objawiać się przechylonym do środka prawym tylnym kołem (fotka z laserem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob@k Opublikowano 24 Października Udostępnij Opublikowano 24 Października Amortyzatory zawsze wymienia się parami. Może geometria się rozjechała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elhape Opublikowano 24 Października Udostępnij Opublikowano 24 Października Co do wysokości to ona nie zależy od amortyzatora tylko od sprężyny więc możliwe, że pękła Ci z tej strony gdzie masz niżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertotg Opublikowano 24 Października Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października Godzinę temu, Elhape napisał(a): Co do wysokości to ona nie zależy od amortyzatora tylko od sprężyny więc możliwe, że pękła Ci z tej strony gdzie masz niżej. Właśnie zamierzam kupić sprężyny. Amorki sprawdzone na stacji mają ok 60% wiec diagnosta powiedział że OK. Co do pochylonego koła zastanawia mnie czy mogło wygiąć czop piasty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 25 Października Udostępnij Opublikowano 25 Października Amory 60% są ok?! Dobry diagnosta 😂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elhape Opublikowano 25 Października Udostępnij Opublikowano 25 Października Z tym badaniem tylnych amortyzatorów to trochę fikcja. Pamiętam jak dziś jak kupiłem nowe amortyzatory, nowe sprężyny, wszystkie tuleje wymienione na miękki poliuretan i dosłownie kilka dni po tym na przeglądzie sprawność wyszła chyba 20% albo 30%. Wtedy diagnosta powiedział, że według teorii to żeby wyniki był wiarygodny to trzeba by posadzić pasażerów na tylnej kanapie bo inaczej to ściema nie pomiar. 18 godzin temu, robertotg napisał(a): [...] Co do pochylonego koła zastanawia mnie czy mogło wygiąć czop piasty? Pewnie i mogło ale wątpię, prędzej jakiś wahacz albo tuleja. Nie wiem dokładnie jak wygląda zawias w ośce z tyłu ale nie wykluczone jest też to, że koło się pochyliło przez to nieplanowane obniżenie. Niestety musisz ściągnąć koło i popatrzyć wtedy będziesz najbliżej prawdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertotg Opublikowano 7 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada W dniu 25.10.2024 o 15:14, Langista napisał(a): Amory 60% są ok?! Dobry diagnosta 😂 Ile wg Ciebie musi być, aby wymienić amorki z tyłu? 80%? Jezeli tak, to gratuluję wymiany co roku lub co dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 7 Listopada Udostępnij Opublikowano 7 Listopada Nie wymieniam co roku / dwa, wymieniam jak auto zaczyna mi pływać po drodze. A auta z wynikiem 75% pływają, bo większość tych % to robią sprężyny i opony. U mnie sprawdzało się, że wynik poniżej 70% to już amory do wymiany, oczywiście ostateczna diagnoza jest po sprasowaniu sprężyny i ocenie czy tłoczek sprawnie wysuwa się po wciśnięciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się