KorteX Opublikowano 3 Grudnia Opublikowano 3 Grudnia Cześć, Mam taki problem z samochodem, że jak go kopnie to wyłącza systemy: ESP, hamulec ręczny, wspomaganie, światła, parktronic, otwiera/zamyka drzwi, światło p.mgielne tył i tak co chwilę. Akumulator nowiutki Varta 110Ah, błędów na VCDS przez to pełno od problemów z komunikacją między sterownikami - nawet nie potrafi się połączyć z kilkoma sterownikami, np klimatyzacją do błędów w sterowniku silnika i skrzyni "sprawdz błędy modułu komfortu", w którym jedynym błędem jest błąd od światła p.mgielnego tył. W co mogę uderzyć jako pierwsze? Moduł akumulatora, regulator napięcia, alternator czy może moduł komfortu? Ładowanie pod maską ~14V, z czerwonego menu w momencie wariowania systemów potrafi wskazać 11.8V Może na to mieć wpływ problem z CAN w prawych tylnych drzwiach? (Prawdopodobnie przerwana wiązka)
KorteX Opublikowano 3 Grudnia Autor Opublikowano 3 Grudnia W załączniku - z poprzedniego tygodnia - ten sam problem był - oczywiście jak podłączyłem komputer to przestała piszczeć i rzucać błędami na liczniku Diagnostyka.pdf
Muskel1 Opublikowano 3 Grudnia Opublikowano 3 Grudnia 00470 - Grupowa magistrala danych uk³adu komfortu w jednoprzewodowym trybie pracy CAN Komfort jest gdzieś uszkodzony stąd masa błędów związanych z komunikacją.
KorteX Opublikowano 3 Grudnia Autor Opublikowano 3 Grudnia 3 minuty temu, Muskel1 napisał(a): 00470 - Grupowa magistrala danych uk³adu komfortu w jednoprzewodowym trybie pracy CAN Komfort jest gdzieś uszkodzony stąd masa błędów związanych z komunikacją. I stąd będzie robił takie odpały że się jechać nie da?
Muskel1 Opublikowano 3 Grudnia Opublikowano 3 Grudnia Jak masz brak komunikacji pomiędzy sterownikami, to jak ma działać poprawnie? Sterowniki muszą pozostawać w stałej komunikacji ze sobą aby poprawnie działać.
KorteX Opublikowano 7 Grudnia Autor Opublikowano 7 Grudnia W dniu 3.12.2024 o 16:00, Muskel1 napisał(a): Jak masz brak komunikacji pomiędzy sterownikami, to jak ma działać poprawnie? Sterowniki muszą pozostawać w stałej komunikacji ze sobą aby poprawnie działać. Wiązka w drzwiach ogarnięta, było strasznie zielono i popękane kable, drzwi już działają, ale błąd w CAN dalej istnieje, myślę o tylnej lampie bo mam wieczny błąd przeciwmgielnego mimo sprawnych żarówek, wyjmę lampę, poruszam, włożę i na jakiś czas jest spokój... ale czy to może być jakkolwiek powiązane? Ew. Czy ktoś z Was zna takie "typowe" miejsca gdzie CAN kończy swój żywot? Informacyjnie - mam włożone zegary z Q7, które pewnie ciągnęły informacje z MMI 3G, a połączone jest pod 2GHigh, może od tego być błąd w CAN o jednoprzewodowym trybie pracy?
KorteX Opublikowano Piątek o 12:37 Autor Opublikowano Piątek o 12:37 Po dwóch tygodniach jeżdżenia od naprawienia wiązki w drzwiach spokój, auto nie wariuje (odpukać w niemalowane) a błąd od CANa nadal jest - na razie nie szukam przyczyny, za zimno na zabawę na powietrzu
krzychuG Opublikowano Piątek o 18:29 Opublikowano Piątek o 18:29 Jak masz duży spadek napięcia między alternatorem a kabiną to sprawdź główną wiązkę ,zakucie koło prawego kielicha, jak jest źle to się potrafi grzać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się