Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Problem z prądem w Audi A6 C6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, 

Mam taki problem z samochodem, że jak go kopnie to wyłącza systemy: ESP, hamulec ręczny, wspomaganie, światła, parktronic, otwiera/zamyka drzwi, światło p.mgielne tył i tak co chwilę. Akumulator nowiutki Varta 110Ah, błędów na VCDS przez to pełno od problemów z komunikacją między sterownikami - nawet nie potrafi się połączyć z kilkoma sterownikami, np klimatyzacją do błędów w sterowniku silnika i skrzyni "sprawdz błędy modułu komfortu", w którym jedynym błędem jest błąd od światła p.mgielnego tył.

W co mogę uderzyć jako pierwsze? Moduł akumulatora, regulator napięcia, alternator czy może moduł komfortu?

Ładowanie pod maską ~14V, z czerwonego menu w momencie wariowania systemów potrafi wskazać 11.8V

Może na to mieć wpływ problem z CAN w prawych tylnych drzwiach? (Prawdopodobnie przerwana wiązka)

Opublikowano

Wrzuć pełny auto-scan.

Opublikowano

W załączniku - z poprzedniego tygodnia - ten sam problem był - oczywiście jak podłączyłem komputer to przestała piszczeć i rzucać błędami na liczniku

Diagnostyka.pdf

Opublikowano

00470 - Grupowa magistrala danych uk³adu komfortu w jednoprzewodowym trybie pracy

 

CAN Komfort jest gdzieś uszkodzony stąd masa błędów związanych z komunikacją.

Opublikowano
3 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

00470 - Grupowa magistrala danych uk³adu komfortu w jednoprzewodowym trybie pracy

 

CAN Komfort jest gdzieś uszkodzony stąd masa błędów związanych z komunikacją.

I stąd będzie robił takie odpały że się jechać nie da?

Opublikowano

Jak masz brak komunikacji pomiędzy sterownikami, to jak ma działać poprawnie?
Sterowniki muszą pozostawać w stałej komunikacji ze sobą aby poprawnie działać.

Opublikowano
W dniu 3.12.2024 o 16:00, Muskel1 napisał(a):

Jak masz brak komunikacji pomiędzy sterownikami, to jak ma działać poprawnie?
Sterowniki muszą pozostawać w stałej komunikacji ze sobą aby poprawnie działać.

Wiązka w drzwiach ogarnięta, było strasznie zielono i popękane kable, drzwi już działają, ale błąd w CAN dalej istnieje, myślę o tylnej lampie bo mam wieczny błąd przeciwmgielnego mimo sprawnych żarówek, wyjmę lampę, poruszam, włożę i na jakiś czas jest spokój... ale czy to może być jakkolwiek powiązane?

Ew. Czy ktoś z Was zna takie "typowe" miejsca gdzie CAN kończy swój żywot?

Informacyjnie - mam włożone zegary z Q7, które pewnie ciągnęły informacje z MMI 3G, a połączone jest pod 2GHigh, może od tego być błąd w CAN o jednoprzewodowym trybie pracy?

Opublikowano

Po dwóch tygodniach jeżdżenia od naprawienia wiązki w drzwiach spokój, auto nie wariuje (odpukać w niemalowane) a błąd od CANa nadal jest - na razie nie szukam przyczyny, za zimno na zabawę na powietrzu

Opublikowano

Jak masz duży spadek napięcia między alternatorem a kabiną

to sprawdź główną wiązkę ,zakucie koło prawego kielicha, jak jest źle to się potrafi grzać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...