Gregory30 Opublikowano Wtorek o 19:12 Opublikowano Wtorek o 19:12 Witam, mam prośbę o analize logów. Auto dostało muła, ciągnie gorzej. Szczelność sprawdzona, odma niedawno zrobiona. Przepływka nie mierzy za mało? Benzyna: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
Łukasz13 Opublikowano Wtorek o 19:20 Opublikowano Wtorek o 19:20 W aucie jest program, turbo niedoładowuje, sporo cofa zapłony, zrób loga 115 z odłaczona wtyczką n75, katalizator nie zapchany?
Gregory30 Opublikowano Wtorek o 19:32 Autor Opublikowano Wtorek o 19:32 (edytowane) 14 minut temu, Łukasz13 napisał(a): W aucie jest program, turbo niedoładowuje, sporo cofa zapłony, zrób loga 115 z odłaczona wtyczką n75, katalizator nie zapchany? Katalizator nie był sprawdzany, chciałem podmienić przepływkę i sprawdzić. Log z odłączoną wtyczką jutro będę miał możliwość zrobić. Ogólnie mam wrażenie że muła dostał przy problemie z gazem, gdy zaczęły wypadać zapłony przez lpg momentalnie poczułem obcięcie mocy, jeszcze dwa tygodnie temu jeździł normalnie i doładowywał do tych 2000mbar. Usterka z lpg rozwiązana została a obcięta moc jak była tak jest choć momentami mam wrażenie że jest jakby lepiej. Edytowane Wtorek o 19:35 przez Gregory30
Gregory30 Opublikowano Środa o 17:23 Autor Opublikowano Środa o 17:23 22 godziny temu, Łukasz13 napisał(a): W aucie jest program, turbo niedoładowuje, sporo cofa zapłony, zrób loga 115 z odłaczona wtyczką n75, katalizator nie zapchany? Dołączam log z odpietym n75, sprawdzałem DV jeszcze przy okazji i jest szczelne. https://vaglogs.com/log/115-002-Zatrzymany-94c3bd43-ec5f-4f3d-bf80-5d6e3661ccef
przem8 Opublikowano Środa o 17:39 Opublikowano Środa o 17:39 Sztanga do podciągnięcia albo pęknięte żeliwo lub luźna klapka wg.
Gregory30 Opublikowano Środa o 17:50 Autor Opublikowano Środa o 17:50 10 minut temu, przem8 napisał(a): Sztanga do podciągnięcia albo pęknięte żeliwo lub luźna klapka wg. niecały rok temu turbo było w serwisie na sprawdzeniu i nic kompletnie mu nie dolegało plus sztanga była regulowana, w rok mogło tak się zajechać? A może przyczyną być zapchany kat?
przem8 Opublikowano Środa o 17:57 Opublikowano Środa o 17:57 Na odpietej wtyczce powinno dmuchać 0,3 bara albo nawet ciut więcej. Wszystko może paść, zwłaszcza to turbo po regeneracji. Miałeś nowe żeliwo ? Pewnie nie, a jak tak to tani chiński odlew wiec ile to pochodzi? Sprawdz ten kat i jak jest ok to próbuj podciągnąć wg.
Gregory30 Opublikowano Środa o 19:07 Autor Opublikowano Środa o 19:07 (edytowane) 34 minuty temu, Łukasz13 napisał(a): Ja bym zaczął od katalizatora. I od niego zacznę, nie mówię że turbo jest w super kondycji ale nie wydaje mi się że ono powoduje takie problemy, mam wręcz wrażenie że coś je ogranicza tym bardziej że co jakiś czas sprawdzam doładowanie i na przykład po robieniu odmy (trójnika) na końcu września wstawało tak jak na logu poniżej, i było tak aż do teraz. (do czasu usterki z lpg, bo od tego się zaczęło gdy momentalnie poczułem lekki spadek mocy) Też zastanawia mnie czemu mam teraz niskie wysterowanie n75 w porównaniu do tego loga z końca września VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Edytowane Środa o 19:11 przez Gregory30
Łukasz13 Opublikowano Środa o 19:21 Opublikowano Środa o 19:21 Niższe wysterowanie może wynikać z niższej temp w dolocie.
Gregory30 Opublikowano Środa o 20:56 Autor Opublikowano Środa o 20:56 Jeszcze jedną rzecz zauważyłem. Miałem regulowane lpg na korekty dosłownie miesiąc temu. Korekty na pb były wtedy bliskie 0, lpg szło mocno w minus i także wyregulowane zostało w granicach 0 do -5%. Teraz gdy pojawił się problem korekty skaczą dość mocno plus na jednym i drugim paliwie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się