Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów w Audi A4 B6 1.8T AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam prośbę o analize logów. Auto dostało muła, ciągnie gorzej. Szczelność sprawdzona, odma niedawno zrobiona. Przepływka nie mierzy za mało? 
Benzyna:

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Opublikowano

W aucie jest program, turbo niedoładowuje, sporo cofa zapłony, zrób loga 115 z odłaczona wtyczką n75, katalizator nie zapchany?

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, Łukasz13 napisał(a):

W aucie jest program, turbo niedoładowuje, sporo cofa zapłony, zrób loga 115 z odłaczona wtyczką n75, katalizator nie zapchany?

Katalizator nie był sprawdzany, chciałem podmienić przepływkę i sprawdzić. Log z odłączoną wtyczką jutro będę miał możliwość zrobić.
Ogólnie mam wrażenie że muła dostał przy problemie z gazem, gdy zaczęły wypadać zapłony przez lpg momentalnie poczułem obcięcie mocy, jeszcze dwa tygodnie temu jeździł normalnie i doładowywał do tych 2000mbar. Usterka z lpg rozwiązana została a obcięta moc jak była tak jest choć momentami mam wrażenie że jest jakby lepiej. 

Edytowane przez Gregory30
Opublikowano
22 godziny temu, Łukasz13 napisał(a):

W aucie jest program, turbo niedoładowuje, sporo cofa zapłony, zrób loga 115 z odłaczona wtyczką n75, katalizator nie zapchany?

Dołączam log z odpietym n75, sprawdzałem DV jeszcze przy okazji i jest szczelne.

 

https://vaglogs.com/log/115-002-Zatrzymany-94c3bd43-ec5f-4f3d-bf80-5d6e3661ccef

Opublikowano

Sztanga do podciągnięcia albo pęknięte żeliwo lub luźna klapka wg.

Opublikowano
10 minut temu, przem8 napisał(a):

Sztanga do podciągnięcia albo pęknięte żeliwo lub luźna klapka wg.

niecały rok temu turbo było w serwisie na sprawdzeniu i nic kompletnie mu nie dolegało plus sztanga była regulowana, w rok mogło tak się zajechać?
A może przyczyną być zapchany kat?

Opublikowano

Na odpietej wtyczce powinno dmuchać 0,3 bara albo nawet ciut więcej.

Wszystko może paść, zwłaszcza to turbo po regeneracji. Miałeś nowe żeliwo ? Pewnie nie, a jak tak to tani chiński odlew wiec ile to pochodzi? 

Sprawdz ten kat i jak jest ok to próbuj podciągnąć wg.

Opublikowano

Ja bym zaczął od katalizatora.

Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, Łukasz13 napisał(a):

Ja bym zaczął od katalizatora.

I od niego zacznę, nie mówię że turbo jest w super kondycji ale nie wydaje mi się że ono powoduje takie problemy, mam wręcz wrażenie że coś je ogranicza tym bardziej że co jakiś czas sprawdzam doładowanie i na przykład po robieniu odmy (trójnika) na końcu września wstawało tak jak na logu poniżej, i było tak aż do teraz. (do czasu usterki z lpg, bo od tego się zaczęło gdy momentalnie poczułem lekki spadek mocy)

Też zastanawia mnie czemu mam teraz niskie wysterowanie n75 w porównaniu do tego loga z końca września


 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Edytowane przez Gregory30
Opublikowano

Niższe wysterowanie może wynikać z niższej temp w dolocie.

Opublikowano

Jeszcze jedną rzecz zauważyłem. Miałem regulowane lpg na korekty dosłownie miesiąc temu. Korekty na pb były wtedy bliskie 0, lpg szło mocno w minus i także wyregulowane zostało w granicach 0 do -5%. Teraz gdy pojawił się problem korekty skaczą dość mocno plus na jednym i drugim paliwie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...