Damian2401 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia (edytowane) Cześć społeczność, zmieniłem u siebie głowice i turbinę. Teraz będę musiał jechać na hamownie i na nowo napisać program, zrobiłem logi dynamiczne ciśnienia doładowania ze względu że mam trasę około 600km z de do Polski. Powiedzcie mi czy tak mogę jechać te 600km bo ktoś kiedyś mi pisał że jak turbo będzie przeładowywać to żebym odpiął kostkę od zaworka n75. Z tego co widzę po logach to nie przeładowuje ale chcę być pewny waszych opini, turbo to K03S Hybryda. Wcześniej na hamowni wyszło 224km i 386nm ale była inna turbawka chyba nawet lepsza nwm. Jakie jeszcze logi mogę zrobić ? Pozdrawiam 🤘 https://vaglogs.com/log/115-118-Zatrzymany-ae87133f-6dbc-4d0c-ab73-ad7da3f0da82 Edytowane 14 Stycznia przez Damian2401
przem8 Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia Przecież nic nie dmucha to turbo to gdzie te obawy, że coś się stanie?
Damian2401 Opublikowano 14 Stycznia Autor Opublikowano 14 Stycznia 10 godzin temu, przem8 napisał(a): Przecież nic nie dmucha to turbo to gdzie te obawy, że coś się stanie? Ok dziękuję, a to normale ze po zmianie głowicy na nową jest dużo opiłkow w oleju ??
przem8 Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia Dużo to pojęcie względne. To tylko świadczy o tym, że zapewne głowica nie była oczyszczona po obróbce, a to może dobrze nie wróżyć jak jakieś opiłki poszły w obieg. Jeśli ten log był z podpiętym zaworem n75 to masz coś bardzo nie halo.
Damian2401 Opublikowano 15 Stycznia Autor Opublikowano 15 Stycznia 20 godzin temu, przem8 napisał(a): Dużo to pojęcie względne. To tylko świadczy o tym, że zapewne głowica nie była oczyszczona po obróbce, a to może dobrze nie wróżyć jak jakieś opiłki poszły w obieg. Jeśli ten log był z podpiętym zaworem n75 to masz coś bardzo nie halo. Log byl podpięty z tym n75 tylko do końca nie wiem czy dobrze podpielem króćce tzn w odpowiednie miejsca
przem8 Opublikowano 15 Stycznia Opublikowano 15 Stycznia Coś masz nie tak, sprawdź podłączenie wężyków. Nie masz błędu od niedoladowania?
Damian2401 Opublikowano 15 Stycznia Autor Opublikowano 15 Stycznia Godzinę temu, przem8 napisał(a): Coś masz nie tak, sprawdź podłączenie wężyków. Nie masz błędu od niedoladowania? Na początku po złożeniu głowicy turbo itp nie było nic dopiero wczoraj pokazały się 2 błędy, 1 od boostu 2 od nastawnika jak robiłem plukanke i przy przygazowniu powoli na 2000rpm zaczęło szukać z okolic napinacza łańcuha a przed płukanką nie się nie działo robiłem najpierw 5km później 15 50 100itp aż zrobiłem 249km zrobiłem plukanke i wyszły te 2 błędy i szukanie z okolic napinacza xd
przem8 Opublikowano 15 Stycznia Opublikowano 15 Stycznia Zaworek n249 jest pod kolektorem ssącym. Napinacz raczej do wymiany, a jak hałasuje to już w ogóle
Damian2401 Opublikowano Sobota o 01:38 Autor Opublikowano Sobota o 01:38 W dniu 15.01.2025 o 14:43, przem8 napisał(a): Zaworek n249 jest pod kolektorem ssącym. Napinacz raczej do wymiany, a jak hałasuje to już w ogóle Dzięki za n249, napinacz nowy 250km zrobil i ma około 2 tyg nowy znaczy że seklpu nie używka. Wczoraj podmieniłem na 2 nowy napinacz i teraz klepie na wolnych obrotach dosyć mocno a gdy przygazuje to ucicha xd podejrzewam kann olejowy ze jest jest gdzieś przytakny. Nowa pompa oleju i smok jest od 250km wraz z używaną podstawą filtra oleju ponieważ zacinał mi się zaworek nadciśnienia po tej robicie zmierzyłem ciśnienie oleju i było idealnie no i zrobiłem plukanke to miałem brokat a nie olej z opiłkamixd
przem8 Opublikowano Sobota o 05:43 Opublikowano Sobota o 05:43 A ten nowy napinacz i pompa oleju to jakiej firmy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się