xYOSHIx Opublikowano Wtorek o 19:50 Opublikowano Wtorek o 19:50 (edytowane) Cześć, mam zagwozdke dlaczego auto nie miało żadnego błędu związanego z EGR mimo pełnego zamknięciai zanagarowania i w 50% nie drożności chłodnicy. Pacjent 2.0 cjcd 2014 rok. Rzekomo pobór oleju litr na około tysiąc km. Auto jeździ jak trzeba jedyny objaw podkapcanie na zimnym na biało gryzący zapach. Brak zapachu chloru z wydechu mimo wyprania DPF. Głowica po remoncie EGR wymieniony. Prawdopodobnie leży dół silnika jednak nurtuje mnie pytanie dlaczego zero błędów. Najlepsze jest to że przebieg 160tys. W dolocie oleju tyle co kot napłakał. Jednak przed remontem głowicy kolektor zaklejony w 20% kanały i zawory w głowicy to samo. Edytowane Wtorek o 19:54 przez xYOSHIx
xYOSHIx Opublikowano 10 godzin temu Autor Opublikowano 10 godzin temu (edytowane) 7 godzin temu, Dev napisał(a): ktoś mieszał przy sofcie Przeszło mi to przez myśl. Rozwiń to co napisałeś czy chodzi o zmiane softu aby ukryć błędy? Jak to naprawić wgrać oryginalny soft sterownika silnika? Jeszcze jedna wartość mnie zastanawia Temp. na wyjściu z chłodnicy wartość wymagana 90stopni chyba tak nie powinno być prawda? Planuje sam pojeździć 500km i sprawdzić ten pobór oleju aby być pewien remontu dołu silnika. Edytowane 10 godzin temu przez xYOSHIx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się