Szumi84 Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego Witam Wszystkich 😊 Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w moim silniku 2.0 DEZE. Został już wymieniony czujnik ciśnienia oraz regulator ciśnienia na oryginalny. Podczas jazdy z większym obciążeniem silnika przy rozgrzanym oleju od 80⁰ wzwyż ciśnienie rzeczywiste różni się od wymaganego o ok. 1 bar. Podczas dłuższej jazdy komputer generuje błąd różnicy ciśnienia i otwiera zawór regulacyjny na ponad 96% po czasie zaświeca się kontrolka ciśnienia oleju że jest za Niskie ciśnienie. Podłączony manometr pokazuje dokładne wartości ciśnienia z testera. Olej w silniku oryginalny VW 0w20 (zakupiony w Profiauto) ostatnia wymiana ok 2 tys km temu. Został zlany i brak jakichkolwiek opiłków. Przebieg auta 187tys km oryginalny. Rozważam niewydajna pompę oleju...szukam pomocnych informacji bo być może jest w tych silnikach z tym problem. Z góry dziękuję 😊
Kodzak33 Opublikowano 16 Lutego Opublikowano 16 Lutego (edytowane) Zalej 0w30 Edytowane 16 Lutego przez Kodzak33
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się