Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracje podczas przyśpieszania w Audi A4 B5 1.9 TDI AJM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Audi A4B5 AJM  Skrzynia 5 ~150koni

 

Tak jak w temacie samochód podczas przyspieszania wpada w drgania całej budy czuć na tunelu w środku oraz tapicerka rezonuje występuje to na 4/5 biegu przy około 1800-2200 obrotów czasami tez idzie to odczuć na 3 biegu..

Do tej pory w samochodzie zostały wymienione przeguby wewnętrzne z odbu stron.

Wsadzone inne 4 wtryski-bez róznicy.

Z tego co czytałem może być uszkodzona dwumasa co prawda sprzęgło bierze wysoko ale tez pisało kilka osób ze w b5 tak to już jest.

 

Jakieś porady i w jaki sposób mozna wyeliminować zeby nie wrzucać worka siana a dalej będzie tak samo.. ;x

 

 

 

 

Opublikowano
2 godziny temu, a4b5xyz napisał(a):

yć uszkodzona dwumasa

Zapewne tak albo gówniany soft i za dużo niuta z dołu i nowy dwumas też szybko sie rozleci.

Opublikowano

Jak przed softem było ok, to dedukcja jest oczywista. Swoją drogą 150 kuca z AJM? Już tu coś idzie na granicy możliwości 😅

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał(a):

Jak przed softem było ok, to dedukcja jest oczywista. Swoją drogą 150 kuca z AJM? Już tu coś idzie na granicy możliwości 😅

Nie napisałem nic że przed softem było ok. Kupiłem już po programie z wykresem na 150koni...

Po jakimś czasie został wsadzony centralny IC z fmic / zaślepiony egr

 

 W poprzednim tygodniu   wrzuciliśmy wtryski al (doszedł nowy program) i zaczęło wibrować teraz nie jestem pewny czy to zbieg okoliczności  czy poprostu więcej nm dojechało już do końca ta dwumase.A wrzucić z 2k na nową a nie mam pewności czy to pomoże to średni deal. 

Wtryski raczej można wykluczyć ponieważ wczoraj wrzuciłem  spowrtotem te co byly na początku i wibracje zostały..

Opublikowano

Wróć softem do tego co był i problem zniknie. Możliwe też że potrzebujesz założyć mocniejsze przeguby bo te z AJM to tego niuta mogą nie wytrzymywać. Może też być sprzęgło. Niestety podnoszenie mocy powinno być zawsze przy ogarniętym zespole napędowym, a nie z już wymęczonym egzemplarzem, bo w tedy wychodzą problemy i trudno je zdiagnozować.

Opublikowano (edytowane)

Program już jest wrzucony wcześniejszy pod koniec tygodnia rozbiórka sprzegla i sprawdzenie co i jak przeguby założone jakieś zamienniki z gsp? Nie pamiętam musiałbym zerknąć @Langista

 

 

Na  starym sofcie też są wibracje 

Edytowane przez a4b5xyz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...