a4b5xyz Opublikowano wczoraj o 16:48 Opublikowano wczoraj o 16:48 Audi A4B5 AJM Skrzynia 5 ~150koni Tak jak w temacie samochód podczas przyspieszania wpada w drgania całej budy czuć na tunelu w środku oraz tapicerka rezonuje występuje to na 4/5 biegu przy około 1800-2200 obrotów czasami tez idzie to odczuć na 3 biegu.. Do tej pory w samochodzie zostały wymienione przeguby wewnętrzne z odbu stron. Wsadzone inne 4 wtryski-bez róznicy. Z tego co czytałem może być uszkodzona dwumasa co prawda sprzęgło bierze wysoko ale tez pisało kilka osób ze w b5 tak to już jest. Jakieś porady i w jaki sposób mozna wyeliminować zeby nie wrzucać worka siana a dalej będzie tak samo.. ;x
przem8 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu 2 godziny temu, a4b5xyz napisał(a): yć uszkodzona dwumasa Zapewne tak albo gówniany soft i za dużo niuta z dołu i nowy dwumas też szybko sie rozleci.
Langista Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Jak przed softem było ok, to dedukcja jest oczywista. Swoją drogą 150 kuca z AJM? Już tu coś idzie na granicy możliwości 😅
a4b5xyz Opublikowano 12 godzin temu Autor Opublikowano 12 godzin temu 2 godziny temu, Langista napisał(a): Jak przed softem było ok, to dedukcja jest oczywista. Swoją drogą 150 kuca z AJM? Już tu coś idzie na granicy możliwości 😅 Nie napisałem nic że przed softem było ok. Kupiłem już po programie z wykresem na 150koni... Po jakimś czasie został wsadzony centralny IC z fmic / zaślepiony egr W poprzednim tygodniu wrzuciliśmy wtryski al (doszedł nowy program) i zaczęło wibrować teraz nie jestem pewny czy to zbieg okoliczności czy poprostu więcej nm dojechało już do końca ta dwumase.A wrzucić z 2k na nową a nie mam pewności czy to pomoże to średni deal. Wtryski raczej można wykluczyć ponieważ wczoraj wrzuciłem spowrtotem te co byly na początku i wibracje zostały..
Langista Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Wróć softem do tego co był i problem zniknie. Możliwe też że potrzebujesz założyć mocniejsze przeguby bo te z AJM to tego niuta mogą nie wytrzymywać. Może też być sprzęgło. Niestety podnoszenie mocy powinno być zawsze przy ogarniętym zespole napędowym, a nie z już wymęczonym egzemplarzem, bo w tedy wychodzą problemy i trudno je zdiagnozować.
a4b5xyz Opublikowano 11 godzin temu Autor Opublikowano 11 godzin temu (edytowane) Program już jest wrzucony wcześniejszy pod koniec tygodnia rozbiórka sprzegla i sprawdzenie co i jak przeguby założone jakieś zamienniki z gsp? Nie pamiętam musiałbym zerknąć @Langista Na starym sofcie też są wibracje Edytowane 11 godzin temu przez a4b5xyz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się