Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Modyfikacje pod 350 - 370 KM w silniku CDNC 2.0 TFSI EA888 gen.2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Otóż przymierzam się do remontu silnika z powodu braku odwiedzi na poniższy temat:

 

jak i skończyły mi się już pomysły gdyż wymieniłem oba czujniki ciśnienia pompa wyciągnięta przejrzana wszystko OK, dlatego obstawiam że prawdopodobnie wytarcia balansów albo podpór wałków.

Dlatego postanowiłem gruntownie przyłożyć się do roboty.

Z zebranych informacji zamierzam wykonać następujące modyfikacje pytanie czy wystarczy to pod zamierzone osiągi:

 

1) turbina K04-064

2) intercooler 600 x 300 x 78 uniwersalny lub z 3.0 TDI A7 lub a4b9

3) ceweki Zapłonowe NGK U5014 TFSI ngk czerwone

4) wyciecie starego i wspawanie wkładu katalizatora sportowego 200 cpi euro 4 ( czy ktoś może potwierdzić wymiary ?  125/100 mm)   +  przeróbka środkowego tłumika na przelotowy średnica rury jest 65 mm wiec zgodnie z wykresem ogarnie te moc i nie będę ingerować za dużo w średnice bo będzie tylko pierdziało a wymiernych korzyści nie da.

 

Wykressrednicywydechudomocy.jpg.dfe6a81326cada0c9a8e9ce36d342908.jpg

 

 

i teraz pytanie czy pchać się w modyfikacje takie jak

 

5) zmiana tłoków ( jeśli tak to jaka konfiguracja? )

    a) tłoki z CJX wraz z ori korbowodami 

    b) tłoki z CJX a korby kolbenshmit kłute

    c) stare tłoki tylko korby kłute

6) wałki rozrzadu dać z CJX ? bo pewnie i tak fazator bedzie miał luzy i będą do wymiany czy nie podejdą i wstawić ori ?

7) Wtryski wydajniejsze z CJX czy zostawic ori ?

8  ) pobawić się w porting kanałów głowicy ? czy przy turbo nie ma sensu ? czy może same dolotowe co by nagar się za szybko nie zbierał ?

 

ze standardu chce wymienić na poprawione części:

- kompletny rozrząd ori z ASO

- Podporę wałków na 8124000-114 borsehung B19307

- Pokrywa rozrządu na poprawioną z rowkiem po całości 06K109210AF

 

a w przypadku gdyby wymiany wymagały poniższe elementy to zastąpić je poniższymi :

- pompa vaccum firmy pierburg

- zaworek wałka rozrzadu firmy INA

- Elektrozawór sterujący (12V) PIERBURG 7.01830.13.0

- POMPA WODNA PIERBURG 7.07152.08.0

 

 

Czy jest ktoś kto może mi doradzić pomóc w tym temacie ? Na co jeszcze być może warto zwrócić uwagę ?

 

Z góry dziękuje za wyrozumiałość i wszelka pomoc

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...