driver19320 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu Cześć. Wczoraj wyświetlił mi się komunikat o awari adblue. Dodałem adblue i dalej to samo. Zrobiłem około 50 km i cały czas się swieci . Zapaliła się żółta kontrolka check silnika. Błędy które się wyświetliły nie moge usunac ale check zgasł. Teraz skąd mam wiedzieć czy to pompka czy sterownik?
Muskel1 Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu Podłącz auto pod narzędzie diagnostyczne a nie zabawkę, wykonaj pełny auto-scan i go tutaj wrzuć.
Muskel1 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu Pełny auto-scan a nie zdjęcia czy kody błędów.
driver19320 Opublikowano 14 godzin temu Autor Opublikowano 14 godzin temu Log-CMGA4-WAUZZZF45HA143072-153508km.txt
Muskel1 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Wygląda jakby pompa/sterowanie pompą.
driver19320 Opublikowano 12 godzin temu Autor Opublikowano 12 godzin temu Czy mogę się jakoś jeszcze utwierdzić w Twoich podejrzeniach? Zamówić sterownik czy szukać dalej?
Muskel1 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Możesz spróbować wymontować wtryskiwacz AdBlue, wsadzić go do naczyńka i uruchomić VCDSem procedurę sprawdzania wtryskiwacza AdBlue (na pracującym silniku). Pompa powinna wtedy nabić ciśnienie w układ (ok. 5 Bar) i wtryskiwacz powinien cyklicznie wtryskiwać AdBlue do podstawionego naczyńka. Jeżeli pompa nie zostanie uruchomiona, to albo nie dochodzi do niej zasilanie/sterowanie, albo pompa jest uszkodzona, albo sterownik jest uszkodzony. Możesz przy wtyczce do pompy sprawdzić, czy dochodzi do niej napięcie. Jeżeli dochodzi napięcie, to pompa ma usterkę. Możesz też na zgaszonym silniku (po wypięciu wtyczki pompy) podać zewnętrznie napięcie na pompę i sprawdzić czy się uruchomi.
driver19320 Opublikowano 11 godzin temu Autor Opublikowano 11 godzin temu Muskel1 pójdę w ciemno i kupie sterownik. Podpowiedz mi czy mozna sprawdzic jaki mam aktualnie wsadzony? Wyczytałem że pasują z q 5 iq7 a chciałbym z tych modeli bo mają sterownik w bagażniku. Czy one mają te same numery? Orientujesz się może?
Muskel1 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Na auto-scanie masz widoczny sterownik z indeksem B czyli 4M0 907 355 B. Masz zbiornik i pompę pierwszej generacji, więc możesz maksymalnie zamontować sterownik do indeksu D. Sterowniki z wyższym indeksem wymagają wymiany zbiornika na drugiej generacji, gdyż nie są wstecznie kompatybilne. Z tego co wyczytałem sterowniki z indeksem D już ciężko dostać nowe, gdyż zostały zastąpione sterownikami z indeksem G, które ponoć też pasują do zbiorników pierwszej generacji. W Q5 i Q7 są takie same ale podobnie jak te z B9 zależne są od rocznika.
driver19320 Opublikowano 10 godzin temu Autor Opublikowano 10 godzin temu Ok ide w ciemno. Dzięki za pomoc!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się