marwin 0 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Witam taki dziwny objaw na postoju wciskam pedał gazu i po chwili silnik zaczyna nierówno pracować a z wydechu pojawia się biały dym, po podpięciu Vag-a błąd zaworu G71 zwarcie na masę. Miał ktoś taki przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niewiarek 0 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 mama to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 biały dym i szarpanie silnikiem to nie są objawy padniętego czujnika ciśnienia doładowania, owszem G71 powoduje, że silnik ma muła i łapie tryb awaryjny ale nie szarpie ani nie kopci wtedy z wydechu na biało, przyczyna będzie leżeć w czymś innym - podejrzewam uszczelkę pod głowicą, poczytaj sobie na jej temat i objawy przy jej walnięciu i porównaj ze swoimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin 0 Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Może masz racje że to uszczelka ale mam wątpliwości ponieważ dzieje się to tylko po mocnym przegazowaniu na postoju, gdy wykasuje błąd vagiem wszystko wraca do normy i przy normalnej jeżdzie nie puszcza nawet dymka, tylko czasami na trasie turbina przeładuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dasiek 0 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 a zauwazyles moze jakis spadek mocy silnika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin 0 Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Tak oczywiście spadek mocy nastąpił ponieważ spręrzarka przestała ładować dopiero po skasowaniu błędów wróciło do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 no nie uwierzę w takie rzeczy, że skasowanie błędu/ów spowodowało powrót silnika do normalnej jego pracy, Vag to tylko tester diagnostyczny a nie mechanik naprawiający za nas usterki i przyczyny ich występowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 A ja słyszałem ostatnio o takim przypadku ...co prawda dotyczyło to systemu abs ale sygnalizował na konsoli problem do momentu wykasowania błędów, które już później nie pojawiały się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolkov 19 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 a nie łapie Ci wyższej temperatury? Bracial miał podobne objawy w 1Z, tylko że grzał mu się za bardzo i mechanior stwierdził, że przestawił się na rozrządzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin 0 Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Witam no właśnie temperatura jest ok utrzymuje 90, i może to dziwnie brzmi ale tak się stało po wykasowaniu błędu moc wróciła nie kopci tylko przy wyższych obrotach np. na 5 biegu w pewnym momencie troszku go zmóli taka mała dziura w gazie i potem już kręci do oporu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek101 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Cześć!!! walnieta uszczelka pod głowicą to ubytek płynu a czasami wzrasta poziom oleju . Jeżeli jest u ciebie wszystko oki to przyczyna jest inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin 0 Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Tak też myślę kolego ale dalej nie mogę znalezć przyczyny jak na razie mam zamiar wyczyścić sprężarkę może akurat tutaj tkwi przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karwat23 0 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 witam pozwolicie że sie podłącze mam taki sam proble w AWX przeważnie jak jest zimny dam mu ostro po garach to zacznie szarpać turbo nie ciągnie i zrury kupa białego dymu i mija 10 sekund i wszystko wraca do normy może sie ktoś uporał z tym problemem dodam że to chyba nie uszczelka pod głowicą ponieważ płyn chłodniczy trzyma stan jak i olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tooomi 0 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Witam. Ja mam taki sam problem tak jak kolega karwat23 tylko ze u mnie leci czarna chmura i czasem brakuje mu tchu i gasnie i ciezko go odpalic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Witam taki dziwny objaw na postoju wciskam pedał gazu i po chwili silnik zaczyna nierówno pracować a z wydechu pojawia się biały dym, po podpięciu Vag-a błąd zaworu G71 zwarcie na masę. Miał ktoś taki przypadek? dla otuchy napiszę, że mam trochę gorszy problem i nielada orzech do zgryzienia a mianowicie po odpaleniu siolnika (obojętnie czy zimny czy ciepły) kopci na siwo aż strach, kłęby dymu widać we wstecznym lusterku aż nawet inni trąbią, silnik ma dychawicę taką, że nie chce jechać, pedał gazu prawie nie reaguje (brak błędów potencjometru) dawka paliwa spada z 44 do 38 a nawet do 18 aż do kaput silnika na wolnych obrotach (bo jestem zmuszony w końcu zredukować do biegu jałowego gdyż silnik na żadnym biegu już po chwili nie pociągnie) bąbli powietrza w wężyku paliwowym jest od groma (a wykluczyłem nieszczelności od baku po pompę wtryskową, oring na podgrzewaczu filtra paliwa również trzyma) i chyba nie pozostaje nic tylko zakup sprawnej VP37 ale już trochę wydajniejszej o nr 038 130 107 J - Ci co mają wiedzieć to wiedzą z czym to się wiąże - wtryski 230 do kompletu, turbo 17 lub 22 i program u Aligatora (bo mam najbliżej) - tylko skąd kasę wziąć. Z błędów to mam tylko każdorazowo kolekcję przeładowania turbo 17958 ale ostatnio nawet tego nie jestem w stanie osiągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość .... Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Witam, zauważyłem taki problem w silniku 1Z czy AFN czy AVG po chwili to potem przestaje kopcenie szarpanie silnikiem. Lub jak zgasi sie silnik odczeka swoje. Problem tkwi moim zdaniem ze zawiesza lub zawieszają sie końcówki wtryskiwaczów. Na gorącym silniku sie to nie dzieje tylko na zimnym jak chciało sie gwałtowni ruszyć. Moim zdaniem mało który silnik lubi jak sie na zimnym od razu daje mu buta. :thumbdown:Czasem w tym 1Z nawet na gorącym zdarzało sie coś takiego, po wymianie końcówek wtryskiwaczy problem miną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karwat23 0 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 ciekawe a wiesz może czy podłączenie pod VAGa coś da ? ja juz sie zatanawiałem nad wymianą turbo... a ile kosztują takie końcówki i czy ty miałeś taki problem i ci pomogły z góry dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość .... Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Pod Vag nic konkretnego nie było zresztą mam gdzieś zapisane te błędy (poszukam) Po co od razu turbo wymieniać. Nie wiem po ile do AWX ale do AFN ok 180 zł szt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karwat23 0 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 to troche drogo ogladałem na allegro to niby po 60 zł ale pewnie jakieś kiszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość .... Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Starszego tupu są w takich cenach http://www.allegro.pl/item716828657_końcówka_wtrysku_bosch_diesel_vw_audi_1_9td_i_d.html nowsze ok 180 np 216 jak dobrze pamiętam a jeśli chodzi o pompo wtryski to ceny są jeszcze większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się