Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] 3 turbina w ciągu miesiąca i dalej zapieka prosze o analize


przemek1975

Rekomendowane odpowiedzi

mam juz trzecią turbine nowa po regeneracj i na kazdej przejade 1500km i je zapieka katalizator wywalony teraz mam od awx 130KM zas wywala bląd 17965 sztanga raz pracuje raz stoi w miejscu praktycznie prosze o analize logów

03-08-011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10f95c8ddeccc2d2.html

008 dynamiczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b23f2a82e3264772.html

010 dynamiczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33c682394864c02e.html

011 dynamiczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca19d95a96291b01.html

013 dynamiczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86333377cec3e20c.html

statystyczne 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e00c79d3be60b44.html

statystyczne 007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa47ba92cdb04493.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac ze raz pracuje lepiej raz pracuje gorzej ... :mysli:

turbiny z tego samego miejsca ???

p.s podcisienia dobrze zapiete,zaworek N75 podmieniany .... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kierownice się zapiekają to nie może to być czasem wina spalanego oleju cieknącego z odmy ?

Turbiy kupujesz w tym samym miejscu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsza turbina byla orginalna przebieg 230tys i sie zapiekla wyskakiwal bląd 17964 wiec postanowilem nie czyścić jej tylko kupic po regeneracji z gwarancjią na 12 miesiecy przejechalem dokladnie 1200 km na niej i sztanga juz niechodziła ,pojechalem do gościa i mówie mu co i jak wiec gostek powiedzial ok wymienił mi na nastepną wiec załozyłem ją sobie sam wywaliłem katalizator bo czytałem że może to być wina zapchanego katalizatora na tej przejechałem 1500 km + - wymieniłem filtry olej zamieniłem n75 i kaplica dalej ;(w nastepnym tygodniu ją rozbiore i przeczyszcze kierowniczki i zrobie logi zobaczymy czy coś pokażą

turbina z tego samego miejsca

moze to wina tej odmy mozna to jakoś sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyny szybko zasyfiajacych sie kierownic VTG szukalbym:

- w odmie

- w kondycji ukladu wtryskowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój patent na sprawdzenie ile leci z odmy jest następujący.

Rozcinasz rurę gumową która idzie od separatora oleju na silniku (taki grzybek w afn), najlepiej w połowie odległości pionowej od dolotu do turbiny.

Policz z 10cm od miejsca w którym wąż łączy się do dolotu turbo (później łatwo to złączyć na przedłużce do węży fi 2cm i 2 opaskach).

W rozcięty wąż od strony turbawki wsadź korek od wina aby nie ciągnęło lewego powietrza :decayed: , przed korkiem na gumie zaciśnij opaskę aby turbo go nie wciągnęło i drugą opaskę na gumie w miejscu w którym jest już korek (aby się trzymał).

Następnie bierzesz jakąś butelkę plastikową np od coli 0.5L, robisz dziurki ok 4mm przy szyjce aby ciśnienie gdzieś uciekało bo inaczej silnik wciągnie ci olej :gwizdanie:

Musisz uciąć w butelce gwint bo nie wsadzisz węża.

Butelkę zamontuj na jakiejś opasce np do plastiku od dolotu powietrza i zobacz po jakiś 1000km ile masz oleju w butelce, u mnie był tylko lekki nalot na dnie.

schemat1g.th.jpg schemat2.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...