Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.9 TDI czy 1.8T BFB + LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy na forum dlatego nie wiem czy dobry dział.

Od jakiegos czasu mam dylemat czy kupic 1.9 tdi / b6/b7 czy b6 / 1.8t bfb 163km + gaz.

Jak wygląda sprawa ze spalaniem i co taniej wychodzi oraz koszta eksploatacji.

Przy okazji znalazlem jedno ciekawe autko tez mozecie powiedziec co o nim sądzicie z góry dziekuje . 

Tu link do auta:

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/audi-a4-audi-a4-ID6GCY7F.html

 

Opublikowano

Trzeba zacząć od pytania jakie trasy będziesz pokonywał na codzień? 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Kamjar napisał(a):

Trzeba zacząć od pytania jakie trasy będziesz pokonywał na codzień? 

no tak pon - piatek  30km(dziennie) (15 w jedna strone)+ troche po miescie wieczorem (maly ruch) , w weekend sob-niedziela róznie 100-200 km ale to troche po miescie troche trasa 80km w dwie strony

Edytowane przez bigos2005
Opublikowano (edytowane)

Jeśli chodzi o koszty samego paliwa to na gazie wyjdzie trochę taniej i bociany nie klepią spod maski. 

Poza tym jeśli na gazie przejechane ponad 100tys to szykuj się co najmniej na remont głowicy. Chyba, że juz było to robione...

Edytowane przez przem8
Opublikowano
Godzinę temu, przem8 napisał(a):

Jeśli chodzi o koszty samego paliwa to na gazie wyjdzie trochę taniej i bociany nie klepią spod maski. 

Poza tym jeśli na gazie przejechane ponad 100tys to szykuj się co najmniej na remont głowicy. Chyba, że juz było to robione...

Jakie sa koszta takiego remontu? I jakie objawy i czy przy zakupie da sie to jakos wykryc.

Opublikowano
56 minut temu, bigos2005 napisał(a):

Jakie sa koszta takiego remontu?

Szkoda całkowita.

56 minut temu, bigos2005 napisał(a):

jakie objawy

Zaczyna się od wypadania zapłonu na zimnym silniku, a kończy szarpaniem przy przyspieszaniu, brakiem kompresji, ubywaniem płynu. 

Jak nie była czapka robiona to przy tym przebiegu na lpg to będzie prędzej niż później do zrobienia.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Jesli masz dobrze wystrojone lpg i jeżdżone z głową to 100k km nie straszne ,pokonałem 120k km na lpg ,nie wiem ile zrobił poprzedni właściciel,silnik dalej pracuje jak trzeba ,Bfb po mapie na 220 koni. Ps.szarpanie przy przyspieszaniu może być oznaką padającą dwumasą lub problemem z układem napędowym ale co do reszty sie zgadzam .

Edytowane przez Adix84
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Adix84 napisał(a):

Ps.szarpanie przy przyspieszaniu może być oznaką padającą dwumasą

Jeśli juz to wibracje są przy padniętym dwumasie. Chodziło o szarpanie wywołane wypadaniem zapłonu, a tego nie da się pomylić z niczym innym :D

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Jeśli gaz już jest, to nie mają, dla nowego właściciela, znaczenia jego przebiegi. Ciekawe ile zrobione, na tym gazie, jeśli były już wtryskiwacze wymieniane. Autko fajne. Pojechać i sprawdzić. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...