DUCH192 Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 dzisiejszego pięknego dnia stanąłem na kreskę z pasatem B4 kombi 2.0 115 km do 120 km/h byłem z przodu potem odszedł mi bardzo szybko dodam jeszcze ze silniczek w moim chodzi cicho pali dobrze nie bierze oleju w dużych ilościach a średnie spalanie przy dynamicznej jeździe to 17L/100 km gazu co morze niedomagać ze takie padło mnie objechało proszę o pomoc ???????? (jeśli wsadziłem to w zły temat proszę to przenieść)
arek87 Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Najwidoczniej AAH juz ma swoje lata za sobą widziałem na własne oczy na hamowni kiedyś jak wyszło typowi 138 km w takim silniku...a to jest ich częsta przypadłość. Dodam że miałem audi 100 c4 z takim motorem ale mój szedł łeb w łeb z astra gsi 2.0... i palił w mieście 14l gazu. trzeba by zaczać od pomiaru ciśnienia w cylidrach, jak rozrząd wygląda?
matig7 Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 A może ten 2.0 to nie był 115KM tylko ABF 16v 150KM które często mają trochę więcej A taki już mógł Cię objechać.
poziek Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Do tego dochodzą większe straty mocy na kołach niż w ośce więc mógł cie objechać.
DUCH192 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Opublikowano 13 Maja 2009 gaz jest sekwencyjny ale się ścigałem na benzynie szel v-power a pasat na pewno miał 115 km i było wilgotno bo sie braliśmy po deszczu wiec pewnie na suchym by mnie jeszcze szybciej wziął normalnie zal.pl
poziek Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 ścigałem na benzynie szel v-power W twoim silniku VP100 nic nie da.
DUCH192 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Opublikowano 13 Maja 2009 ale na pewno nie będzie gorzej nisz na 95 PB lub na lpg
gregory Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Jak już będziesz drążył temat to pomiar kompresji na wszystkich cylindrach by się przydał do tego diagnostyka komputerem, sonda lambda.... itd.
DUCH192 Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 pomiar kompresji na wszystkich cylindrach zrobię nawet dziś kolega ma do tego przyrząd z tego co wiem to nie powinno być poniżej 9 kopa miałem niedawno podłączanego i nie było żadnych błędów [br]Dopisany: 13 Maj 2009, 17:57_________________________________________________pomiar kompresji zrobiony mieści sie w normie czyli na każdym cylindrze ciśnienie nie spadło po niżej 9 diagnostyka komputerowa tez zrobiona nie było żadnych błędów zauważyłem jeszcze jedną rzecz gdy silnik jest zimny jest na ssaniu to idzie dużo dużo lepiej nisz jak osiągnie temperaturę roboczą 90 stopni co jej jest ?? proszę o pomoc nie wiem co robić sprawdziłem co mogłem czekam na wasze sugestie
gregory Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 pomiar kompresji zrobiony mieści sie w normie czyli na każdym cylindrze ciśnienie nie spadło po niżej 9 No to wygląda na to, że pomiar kompresji zrobiłeś źle. Bo to że nie spada poniżej jakiego ciśnienia nie jest najważniejsze, a różnice pomiędzy cylindrami. Różnica 1,5Bar-a to już dość znaczna różnica. Jeśli nie wiesz dokładnie jak to zrobić i cię interesuje jak to poprawnie zrobić to mogę napisać.
DUCH192 Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Opublikowano 29 Maja 2009 kolego rusznice pomiędzy cylindrami były praktycznie nie zauważalne ciśnienie wahało się pomiędzy 9,1 9,3 więc ciśnienie jest w porządku gdybym miał skaner pokazał bym ci wykres bo było to robione na naprawdę dobrej maszynie [br]Dopisany: 27 Maj 2009, 15:08_________________________________________________i co nikt niema żadnych pomysłów ????????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się