Paweł_83 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Witam, ja mam taki sam błąd u siebie Q5 z USA 2.0T 220KM po wymianie czujnika par paliwa wraz z wężykami (numer części 06H133781CL) check nie pojawiał się przez 3 dni. Niestety dziś wrócił jak bumerang. Czy możliwe jest że filtr węgla aktywnego lub któryś z węży jest nieszczelny i przepuszcza lewe powietrze, widzę że nie jestem odosobniony w tym temacie szczególnie jeśli chodzi o auta ze Stanów. Nadmiernie ze uszkodzony był bardzo lekko tyłem klapa bagażnika miała niewielkie wgniecenie i zderzak wyskoczył z klipsów więc pewnie gdzie się uszkodziły węże lub ten filtr. Będę musiał jeszcze to sprawdzić. A wiecie może czy ten filtr węgla aktywnego występuje w całości z wężami czy wszystko osobno by trzeba było zamawiać ??
janusz75 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu tutaj winowajcą nie jest zawór EVAP który jest zamontowany na silniku... winę za usterkę ponosi tzw. wyłącznik ciśnieniowy NVLD który to może błędnie wykryć bardzo mały wyciek... temat jest dobrze znany w samochodach z USA/Kanady, a rozwiązaniem serwisowym jest; wymiana czujnika ciśnienia NVLD G400 oraz filtr NVLD na najnowszy dostępny w ASO... zawór oraz filtr znajdują się przy zbiorniku paliwa... oczywiście istnieje inna alternatywa, tj. "przejście" systemu EVAP na Europejski standart... przeszukaj trochę internet, a znajdziesz biuletyny Audi na temat tej usterki...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się