V3rpi Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja Panowie jestem w momencie zmiany kierownicy ze zwykłej na multi i mam problem z ustawieniem zwijaka w pozycji zero, od skrajnej lewej do skrajnej prawej mam lekko ponad 8 obrotów. Czy to Normalne? Może macie jakiś sposób żeby dobrze go ustawić w pozycje zero?
luki12345 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Mam podobnie, prawie 9 obrotów. Również chętnie bym się dowiedział.
Langista Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Logika się kłania, ustawiasz na środku, czyli liczysz ile wyjdzie od maksymalnej lewej do prawej, tak potem zakładasz do auta.
luki12345 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Gdyby tak się dało to bym nie pytał, jak ustawisz na połowie to gniazdo taśmy jest na dole a nie górze.
pelonek1 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu 1 minutę temu, luki12345 napisał(a): Gdyby tak się dało to bym nie pytał, jak ustawisz na połowie to gniazdo taśmy jest na dole a nie górze. To obróć żeby gniazdo Ci pasowało.
luki12345 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Tyle, że wtedy nie będzie idealnie po środku według liczenia obrotów. Może się nie zerwie, tego nie wiem.
pelonek1 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu 20 minut temu, luki12345 napisał(a): Tyle, że wtedy nie będzie idealnie po środku według liczenia obrotów. Może się nie zerwie, tego nie wiem. Zobacz najpierw ile się obraca kierownica żeby skręcić koła do końca od jazdy na wprost. W B7 nawet półtorej obrotu nie ma, także nie martw się na zapas.
luki12345 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu W sumie racja, dzięki wielkie za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się