Kacperek99DD Opublikowano Wtorek o 08:09 Opublikowano Wtorek o 08:09 Witam, ostatnio wymieniałem przekładnie na regenerowaną z serwotronic i nową pompę wspomagania Boscha. Płyn zalany LHM citroena. Zaworek zwrotny na wężu ciśnieniowym założonu nowy. Założona wiązka servo, przekaźnik i czujnik. Podczas postoju mam wrażenie że kierownica kręci się jak przy zwykłym wspomaganiu, a od 30 km/h czuć jak słabnie, czyli servo działa. Układ , wszystkie przewody zostały dokładnie wypłukane, ale według mnie wspomaganie działa zbyt ciężko jak na servo. Jednym palcem na postoju to nie da się kręcić. Może sam przewód ciśnieniowy jest uszkodzony? Paska nie słychać żeby piszczał, czyli się raczej nie ślizga.
afroo. Opublikowano Wtorek o 13:50 Opublikowano Wtorek o 13:50 Pompa tej samej wydajności, co oryginał?
Kacperek99DD Opublikowano Wtorek o 15:08 Autor Opublikowano Wtorek o 15:08 Godzinę temu, afroo. napisał(a): Pompa tej samej wydajności, co oryginał? Tak, ma 120 Bar
Kacperek99DD Opublikowano 15 godzin temu Autor Opublikowano 15 godzin temu Dodam również, że od około 40-50 km/h mam wrażenie jakby tego wspomagania w ogóle nie było. Poprosiłbym o pomoc w tym temacie.
Langista Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Jaki masz numer sterownika? Sprawdź też jaką rezystancję ma cewka na wyjściu (najlepiej tam gdzie łączy się wtyczka w nadkolu).
Kacperek99DD Opublikowano 11 godzin temu Autor Opublikowano 11 godzin temu 6 minut temu, Langista napisał(a): Jaki masz numer sterownika? Sprawdź też jaką rezystancję ma cewka na wyjściu (najlepiej tam gdzie łączy się wtyczka w nadkolu). Zmierzyłem rezystancje
Langista Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Cewka wydaje się być ok. Skąd brałeś ten zaworek zwrotny na wężu ciśnieniowym?
Kacperek99DD Opublikowano 11 godzin temu Autor Opublikowano 11 godzin temu (edytowane) https://allegro.pl/oferta/oe-zawor-zwrotny-8e0422529-audi-vw-skoda-seat-uklad-wspomagania-11580019778 Tu kupiłem. Właśnie sprawdziłem napięcie które dochodzi do zaworka serva, jest 12,5V Zauważyłem, że wspomaganie działa tak samo(bardzo słabo), na odpalonym silniku odpiąłem wtyczkę od zaworka i podpiąłem z powrotem kostke od zaworu, przekaźnik też wyciągnąłem i wspomaganie chodzi tak samo na zamontowanym i zdjetym. Czyżby zaworek serva się zepsuł? Dopiero po ponownym uruchomieniu silnika wspomaganie jako tako chodziło na postoju. Jeszcze podczas kręcenia na postoju słychać jakieś stuki . Edytowane 9 godzin temu przez Kacperek99DD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się