czarny108 Opublikowano wczoraj o 12:21 Opublikowano wczoraj o 12:21 Panowie, zawsze na forum znalazlem pomoc, liczę, że i tym razem się uda. Otóż, według mechanika tylny dyfer zaczyna wydawać delikatne odglosy. Szukałem używek, pytanie tylko jaki to moze być rodzaj ? JKP? Pacjent to s4 B8 manual 2010 skrzynia zdaje się KMR. 1. Jaka jest kompatybilność między poszczególnymi typami? 2. Czy dyfer z np. 3.0 TDI Manual podejdzie do S4 Manual? 3. Czy to jest pilna sprawa, czy można pojechać do Chorwacji i wrócić, czy to się rozsypie? Bo szczerze, coś tam delikatnie slychać, ale tylko w momencie jak się zloży tylne fotele, wyłączy nawiewy i radio. Normalnie bym na to nie zwrócił uwagi... 4. Wymieniać, regenerować? Będę wdzięczny za pomoc
Dev Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu dyfer masz JKQ a czy wejdzie JKP tego nie wiem przełozenie 37/10
czarny108 Opublikowano 9 godzin temu Autor Opublikowano 9 godzin temu Dzięki serdecznie, a nie orientujesz się, czy wszystkie JKQ są takie same? Czy wejdzie np. z 3.0TDI manual, czy musi być z S4? Dużo roboty jest ze zmianą?
Rozwiązanie Dev Opublikowano 8 godzin temu Rozwiązanie Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) Każdy dyfer o takim samym oznaczeniu jest taki sam więc pasują zamiennie. masz zwykly dyfer wiec wystarczy podnośnik i godzina roboty Z aktywnym dyfrem jest trudniej, trzeba rozkręcić troche więcej srub Edytowane 8 godzin temu przez Dev
czarny108 Opublikowano 7 godzin temu Autor Opublikowano 7 godzin temu Dzięki serdeczne, jeżeli mogę się jakoś zrewanżować to zapraszam. Dzięki za pomoc raz jeszcze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się