Muskel1 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu 4 godziny temu, Diego Risek napisał(a): Wyczytałem również, że często przewody są już zmęczone życiem i dokłada się nowy i pomaga. Przewody od czego? W aucie masz kilometry przewodów.
Diego Risek Opublikowano 21 godzin temu Autor Opublikowano 21 godzin temu 1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Przewody od czego? W aucie masz kilometry przewodów. Przewód Rozrusznik - podszybie ? Chyba dobrze pamiętam
Muskel1 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu 26 minut temu, Diego Risek napisał(a): Przewód Rozrusznik - podszybie ? Chyba dobrze pamiętam To Ty musisz wiedzieć jaki przewód masz na myśli. Doczytaj i podaj...
Diego Risek Opublikowano 20 godzin temu Autor Opublikowano 20 godzin temu 7 minut temu, Muskel1 napisał(a): To Ty musisz wiedzieć jaki przewód masz na myśli. Doczytaj i podaj... "Od podszybia do rozrusznika i alternatora" taką informację dostałem
Muskel1 Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu Gdyby to był ten przewód/y miałbyś dosyć wielki spadek napięcia zacisku 30. Mierzyłeś czy tak jest? Zanim wymienisz tę wiązkę, to sprawdź czy tak jest, bo to drogi wydatek.
Diego Risek Opublikowano 19 godzin temu Autor Opublikowano 19 godzin temu 13 minut temu, Muskel1 napisał(a): Gdyby to był ten przewód/y miałbyś dosyć wielki spadek napięcia zacisku 30. Mierzyłeś czy tak jest? Zanim wymienisz tę wiązkę, to sprawdź czy tak jest, bo to drogi wydatek. Mogę zmierzyć tylko gdzie to zmierzyć ? Gdzie jest zacisk 30?
Muskel1 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu (edytowane) Zacis 30 to nie jest gdzieś jakiś jeden zacisk. Jest to pojęcie z zakresu elektryki pojazdowej i określa wszystkie te punkty/połączenia, na których jest stałe napięcie z akumulatora. Mierzysz na pracującym silniku napięcie na wyjściu alternatora (jakie generuje napięcie), następnie na rozruszniku (ile do niego dochodzi), po środku na podszybiu na terminale do rozruchu na kable i do ładowania (ile tam dochodzi), następnie na klemach akumulatora (ile dochodzi). Masę w czasie pomiaru bierzesz z karoserii. Jak stwierdzisz znaczny spadek napięcia w porównaniu z tym co generuje alternator, dopiero możesz pomyśleć o wymianie wiązki. Jest to najczęściej zgnita wiązka masy. Edytowane 18 godzin temu przez Muskel1
Diego Risek Opublikowano 18 godzin temu Autor Opublikowano 18 godzin temu 39 minut temu, Muskel1 napisał(a): Zacis 30 to nie jest gdzieś jakiś jeden zacisk. Jest to pojęcie z zakresu elektryki pojazdowej i określa wszystkie te punkty/połączenia, na których jest stałe napięcie z akumulatora. Mierzysz na pracującym silniku napięcie na wyjściu alternatora (jakie generuje napięcie), następnie na rozruszniku (ile do niego dochodzi), po środku na podszybiu na terminale do rozruchu na kable i do ładowania (ile tam dochodzi), następnie na klemach akumulatora (ile dochodzi). Masę w czasie pomiaru bierzesz z karoserii. Jak stwierdzisz znaczny spadek napięcia w porównaniu z tym co generuje alternator, dopiero możesz pomyśleć o wymianie wiązki. Jest to najczęściej zgnita wiązka masy. Dziękuję za informację. A Wiązka masy gdzie się znajduje ? Od czego do czego idzie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się