Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem Audi A4 B8 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mógłbym prosić o pomoc ? 

Opublikowano
4 godziny temu, Diego Risek napisał(a):

Wyczytałem również, że często przewody są już zmęczone życiem i dokłada się nowy i pomaga.

Przewody od czego? W aucie masz kilometry przewodów.

Opublikowano
1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Przewody od czego? W aucie masz kilometry przewodów.

 

Przewód Rozrusznik - podszybie ? Chyba dobrze pamiętam 

Opublikowano
26 minut temu, Diego Risek napisał(a):

Przewód Rozrusznik - podszybie ? Chyba dobrze pamiętam 

To Ty musisz wiedzieć jaki przewód masz na myśli. Doczytaj i podaj...

 

Opublikowano
7 minut temu, Muskel1 napisał(a):

To Ty musisz wiedzieć jaki przewód masz na myśli. Doczytaj i podaj...

 

 

 

"Od podszybia do rozrusznika i alternatora" taką informację dostałem 

Opublikowano

Gdyby to był ten przewód/y miałbyś dosyć wielki spadek napięcia zacisku 30. Mierzyłeś czy tak jest? Zanim wymienisz tę wiązkę, to sprawdź czy tak jest, bo to drogi wydatek.

Opublikowano
13 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Gdyby to był ten przewód/y miałbyś dosyć wielki spadek napięcia zacisku 30. Mierzyłeś czy tak jest? Zanim wymienisz tę wiązkę, to sprawdź czy tak jest, bo to drogi wydatek.

 

 

Mogę zmierzyć tylko gdzie to zmierzyć ? Gdzie jest zacisk 30?

Opublikowano (edytowane)

Zacis 30 to nie jest gdzieś jakiś jeden zacisk. Jest to pojęcie z zakresu elektryki pojazdowej i określa wszystkie te punkty/połączenia, na których jest stałe napięcie z akumulatora.

Mierzysz na pracującym silniku napięcie na wyjściu alternatora (jakie generuje napięcie), następnie na rozruszniku (ile do niego dochodzi), po środku na podszybiu na terminale do rozruchu na kable i do ładowania (ile tam dochodzi), następnie na klemach akumulatora (ile dochodzi). Masę w czasie pomiaru bierzesz z karoserii. Jak stwierdzisz znaczny spadek napięcia w porównaniu z tym co generuje alternator, dopiero możesz pomyśleć o wymianie wiązki. Jest to najczęściej zgnita wiązka masy.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
39 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Zacis 30 to nie jest gdzieś jakiś jeden zacisk. Jest to pojęcie z zakresu elektryki pojazdowej i określa wszystkie te punkty/połączenia, na których jest stałe napięcie z akumulatora.

Mierzysz na pracującym silniku napięcie na wyjściu alternatora (jakie generuje napięcie), następnie na rozruszniku (ile do niego dochodzi), po środku na podszybiu na terminale do rozruchu na kable i do ładowania (ile tam dochodzi), następnie na klemach akumulatora (ile dochodzi). Masę w czasie pomiaru bierzesz z karoserii. Jak stwierdzisz znaczny spadek napięcia w porównaniu z tym co generuje alternator, dopiero możesz pomyśleć o wymianie wiązki. Jest to najczęściej zgnita wiązka masy.

 

 

Dziękuję za informację. A Wiązka masy gdzie się znajduje ? Od czego do czego idzie ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...