Szumi209 Opublikowano wczoraj o 07:47 Opublikowano wczoraj o 07:47 Hej witam, czy jest szansa przerobić gniazdo zapalniczki w bagażniku w avancje przedlift tak żeby był tam stały prąd bez zapłonu ? Jeżeli tak gdzie szukać przewodu i gdzie go podłączyć z góry dzięki
Szumi209 Opublikowano wczoraj o 08:16 Autor Opublikowano wczoraj o 08:16 19 minut temu, Muskel1 napisał(a): Wyjazd pod namioty, mini lodówka w bagażniku, choć teraz na weekend też przyszło pompować materace i auto na zapłonie 15 minut stalo co mi się niezbyt podoba
Langista Opublikowano wczoraj o 09:20 Opublikowano wczoraj o 09:20 Łatwiej będzie adapter sobie dokupić, podłączając bezpośrednio do głównego zacisku.
Szumi209 Opublikowano wczoraj o 13:23 Autor Opublikowano wczoraj o 13:23 4 godziny temu, Langista napisał(a): Łatwiej będzie adapter sobie dokupić, podłączając bezpośrednio do głównego zacisku. Ok i chyba tak zrobię, bezpiecznik kawałek przewodu i now gniazdo obok
Muskel1 Opublikowano wczoraj o 13:26 Opublikowano wczoraj o 13:26 Wszystkie bezpieczniki w skrzynce tylnego lewego boczku, to zacisk 30.
Langista Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu Ja bym poszukał z modułem zabezpieczającym rozładowanie akumulatora, czyli odcięcie prądu kiedy napięcie spadnie poniżej 11V
Muskel1 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu 10 minut temu, Langista napisał(a): czyli odcięcie prądu kiedy napięcie spadnie poniżej 11V Za późno w tym modelu. BEM odłączy mu dużo wcześniej funkcje nawet bez dodatkowego modułu.
Szumi209 Opublikowano 19 godzin temu Autor Opublikowano 19 godzin temu 4 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Wszystkie bezpieczniki w skrzynce tylnego lewego boczku, to zacisk 30. I pod ten 30 się wpiąć czy jest szansa jakoś przełożyć kabel od tego żeby miał prąd stały ?
Muskel1 Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu Zacisk 30 to pojęcie z zakresu elektryki pojazdowej. To nie jest ten jeden jakiś zacisk. Jest to pojęcie określające wszystkie te miejsca/połączenia, na których znajduje się stałe napięcie z akumulatora.
Szumi209 Opublikowano 18 godzin temu Autor Opublikowano 18 godzin temu 50 minut temu, Muskel1 napisał(a): Zacisk 30 to pojęcie z zakresu elektryki pojazdowej. To nie jest ten jeden jakiś zacisk. Jest to pojęcie określające wszystkie te miejsca/połączenia, na których znajduje się stałe napięcie z akumulatora. Ok
Langista Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu 12 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Za późno w tym modelu. BEM odłączy mu dużo wcześniej funkcje nawet bez dodatkowego modułu. To dobrze wiedzieć, że takie systemy już tam są, to znacznie upraszcza sprawę.
Muskel1 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Dodam tylko, że BEM ogranicza lub odłącza sciśle zdefiniowane w sterowniku funkcje komfortowe takie jak ogrzeanie siedzeń, ogrzewanie postojowe, elektryczna nagrzewnica, audio itp. W zależności od osiągniętych wartości progowych odbywa się to stopniowo. Jeżeli dołoży sobie dodatkowe gniazdo i podepnie je bezpośrednio pod aku nie zostanie ono odłączone. Jedynie gdy podłączy je pod bezpiecznik urządzenia które jest objęte systemem zarządzania energią (BEM) może to funkcjonować (z tym ograniczaniem/odłączaniem).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się