Lemuurrr Opublikowano 25 Czerwca Opublikowano 25 Czerwca Cześć, od pewnego czasu zauważyłem problem z wyciekiem płynu chłodniczego w okolicach tylnej części silnika. Po wjechaniu na kanał nie byłem w stanie zlokalizować miejsca wycieku – zarówno od góry, jak i od dołu wszystko wyglądało na szczelne. Skrzynia biegów jest jednak wyraźnie wilgotna po obu stronach. Co ciekawe, płyn ucieka tylko do pewnego poziomu i wyciek pojawia się wyłącznie wtedy, gdy silnik jest mocno nagrzany. Kiedy silnik jest rozgrzany i odkręcam korek zbiornika wyrównawczego, poziom płynu lekko się podnosi. Nie jestem jednak pewien, czy to kwestia ciśnienia – wydaje mi się, że gdyby to było przyczyną, nadmiar płynu powinien wydostawać się właśnie przez zbiornik wyrównawczy.
Pieterb Opublikowano 25 Czerwca Opublikowano 25 Czerwca U mnie ciekło kolego czujnikiem co prawda silnik bfb ale zakładam że we wszystkich 4 cyl jest dość podobnie. Wymiana oringu załatwiła temat.
DivaynEays Opublikowano 25 Czerwca Opublikowano 25 Czerwca wymien krociec, przy okazji oring na czujniku i w szybkozlaczce (zweryfikuj czy sie nie rozsypuje juz szybkozlaczka) + oring na rurze ktora biegnie nadkolektorem(przykrecana do krocca)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się