gzrybol 0 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Witam Koledzy mam taki problem dziś po odebraniu autka od mechaniora po wymianie napinacza i jednej rolki paska wielorowkowego auto dziwnie się zachowuje w granicy 3000 obr i powyżej. Wyglada to tak jak bym sie polonezem rozpędzał a nie autem co ma 140 kucy. Na 3 biegy pedał w deche a on ledwie 4000 obr osiągnął cos jak by go trzymało, bardzo słabo ciagnie powyżej 2500 obr, nie wyskakują żadne błędy ani tryb awaryjny. Czy jest możliwe że podczas zdejmowania przodka kolesie coś uszkodzili? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek234 0 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Zrób logi i wrzuć na forum, bo tak to chyba nikt ci nie pomoże. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 wracaj do nich i składaj reklamacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzrybol 0 Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Gadałem już z nimi ale oni przecierz nic nie ruszali przy turbie, tylko napinacz i jedną rolkę wymienili, co mogli spierniczyczyć? Auto ledwie 175 wyciśnie z górki gdzie zawsze miałem 220 i czuć jak są przerwy ciągnie nie ciagnie ciagnie nie ciagnie i to jest dość odczuwalne, dziwne nie dymi i do 2500-2700 obr ładnie idzie.[br]Dopisany: 14 Maj 2009, 08:37_________________________________________________Witam Koledzy wyszło na to że przpływka jest walnięta powiedzcie mi czy kupić w serwisie ori bosch czy może być zamiennik PIERBURG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 wymieniając rolki którys z mechaniorów potrzebował przemływomierz??? :gwizdanie: dziwne że po odbiorze z warsztatu auto ma brak mocy jak nic nie robili co mogłoby na to wpłynąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luby1979 0 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 a probowales przeczyscic?ja przeczyscilem bezdotykowo(spray kontakt czy jakis tam((kuzyn mechanior mi dal) + kompresor) i autko odzylo....jak cielo mi dawki do ok 430,teraz podaje ok 740 i jest git:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkoski2 0 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 ja czyscilem swoja, nawet ja umylem w benzynie ekstrakcyjnej i nic, zostalo tylko kupic nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buszek 0 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 ja też czyscilem nawet tak jak tu pisali na forum i d*pa chociaz powoli dochodzi do siebie ale chyba przeplywka do wymiany idzie, mysle kupic ori w tych sprawach nie ma raczej co oszczedzac wiec nie oszczedzaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzrybol 0 Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 WITAM Kupiłem przepływke PIERBRUG wymieniłem i co sie okazało ze troche lepiej ale to nie to, logi i dalej wychodziło że przpływka nie domaga, turbo pompuje idealnie podmieniliśmy przepływke od AWX to samo, N75 działa też sprawdzone, co sie okazało żę EGR dawał ciała !!! ta plastikowa pyszka wyszła z metalowego mocowania i efekt był taki ze go muliło po 3000 obr i wychodziło że przepływka powinna dawać 800 a dawała 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się